תודה לאנשי החינוך שלנו

06/12/2018 כ"ח כסלו תשע"ט

ביום חמישי 29.11.18 צוין ברחבי העיר יום המורה בבתי הספר ובגני הילדים. במסגרת יום זה מוקירים ומעריכים את המורות הגננות וצוותי החינוך, על פועלם למען חינוך דור העתיד.

הנהגת ההורים, בהובלת אמציה דויטש וועד הגנים העירוני בהובלת חנן קלחמן יחד עם העירייה, חילקו לאלפי המורים, הגננות וצוותי החינוך, מחברות מעוצבות במילות תודה.

בנוסף, נערכו פעילויות ומחוות מחממות לב לצוותי החינוך בבתי הספר והגנים, כל בית ספר וגן עשה זאת ביום מסוים לאורך השבוע האחרון.

בחלק מבתי הספר קישטו התלמידים את מסדרונות בית הספר בשלטי תודה ובחלק אף המורים התקבלו בשטיחים אדומים, בלונים ומחיאות כפיים תיקים עם מילות תודה.

יום המורה בבית ספר היובליום המורה בבית ספר היובל

כמו כן, בחלק מהגנים ובתי הספר הכינו ההורים ארוחות בוקר מפנקות לצוותי החינוך, קפה ומאפה ועוגות ביתיות, קישטו את חדרי המורים עם שטיחים אדומים, שלטים ובלונים.

לצד כל אלו, ניתנו גם מתנות שונות ומגוונות כמו שוקולדים, מארזי טיפוח, פרחים ועוד. כל זאת, מלווה במכתבי תודה והערכה מרגשים שהכינו התלמידים לאנשי החינוך.

יום המורה הוא יום שזכה להכרה ושותפות של משרד החינוך ועשרות ארגונים חינוכיים בישראל, אשר ביקשו לשים את צוותי החינוך במוקד השיח הציבורי ולהודות להם על מסירותם בעבודתם החשובה.

ראש העיר, חיים ביבס: "יש לנו את אחת ממערכות החינוך המצוינות והמובילות בארץ, שמהווה מודל חינוכי עבור ערים אחרות. על כן, בעירנו מהווה "יום המורה" חגיגה אמיתית שבה ניתנת תשומת לב והערכה לאנשי וצוותי החינוך, שעושים עבודת קודש בחינוך הדור הצעיר. אני מודה להם מקרב לב ומאחל שימשיכו במסירותם ובמקצועיותם הרבה. לא בכדי נאמר כי הוראה היא לא מקצוע אלא שליחות ודרך חיים".



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד