הגביע הוא שלנו

26/12/2018 י"ח טבת תשע"ט

ביום שני האחרון נערך גמר אליפות בתי הספר התיכונים במחוז ירושלים על טהרת העיר במהלכו נפגשו שתי נבחרות מודיעיניות נבחרת הכדורגל של תיכון עירוני ב' שזכתה בשנה שעברה באליפות הארצית לכדורגל והנבחרת של תיכון עירוני ה' ע"ש יצחק נבון. גמר שכולו דרבי לוהט שנערך במגרש השמשוני בעיר.

בתום משחק מותח בין שתי קבוצות ראויות, שגברו על הקבוצות החזקות ביותר באזור ירושלים, אשר נחתם ההארכה בתוצאה 0:1, הוכרזה עירוני ב' כאלופת המחוז. זאת תודות לשער הניצחון של טל לוי. כעת שחקני הנבחרת יחד עם המאמן אלי חייט נערכים לקראת השלבים הבאים כשהמטרה שעומדת לנגד עיניים היא אליפות ארצית שנייה ברציפות לתיכונים.

תיכון עירוני ב' – אלופי מחוז ירושליםתיכון עירוני ב' – אלופי מחוז ירושלים

כזכור, נבחרת הכדורגל של עירוני ב', בה חברים תלמידים מכיתות י'-י"ב, כבר הצליחה לפני שנתיים לזכות באליפות הארצית ולהביא כבוד גדול לעיר. חלק מהשחקנים שהיו אז בכיתה י' גדלו והתפתחו וכיום לומדים בכיתה י"ב ומשופשפים הרבה יותר על המגרש.

בנוסף לזכייה באליפות זכו השחקנים לבשורה נוספת, כאשר הוועדה המארגנת של הטורניר הודיעה כי לשחקן המצטיין נבחר השוער רוי ששון מכיתה י"ב. כשחזרו השחקנים לבית הספר הם זכו לקבלת פנים חמה בצורת חגיגת ניצחון בית ספרית עם התלמידים והמורים.

מנהלת תיכון עירוני ב', ריקי נגרי: "אנו גאים בתלמידים שלנו על ההישג המרשים ומודים למאמן הנבחרת אלי חייט, שמוביל את הקבוצה להישגים יפים. כל הכבוד לעירוני ה' על ההעפלה לגמר ועל המשחק. כעת פנינו לשלבים המתקדמים ואנו מאחלים הצלחה רבה לשחקני הנבחרת."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד