בעקבות החיפושיות

29/01/2019 כ"ג שבט תשע"ט

תערוכה ביטלס עירוני ה1

ביום שישי האחרון, יצאה שכבת ט' בבית הספר עירוני ה' ע"ש יצחק נבון, ל"מסע קסם מסתורי" בשנות ה-60. מאה תלמידים יחד עם הוריהם, התקבצו לתערוכה מרהיבה, בעקבות פרויקט מוסיקלי מיוחד של בית הספר. התערוכה הציגה את תוצאות עבודת החקר שבמסגרתה תלמידי השכבה, יצרו מיצגים שונים בהשראת שירי להקת ביטלס המיתולוגית.

כל תלמיד ותלמידה, בחרו שיר אחד, מתוך מאות שירי הלהקה, חקרו לעומק את תולדות הלהקה ואת הרקע לכתיבת השירים ומשמעותם. בעקבות המחקר והידע, יצרו פסל, ציור, וידאו ארט, אומנות פלסטית, קטעי נגינה ועוד שמבטאים את ההשראה שקיבלו מתהליך הלמידה.

בנוסף לתערוכה, השתתפו התלמידים בהרצאה שנערכה באודיטוריום בית הספר, בנושא השנוי במחלוקת על תאוריית הקונספירציה בדבר מותו של היוצר וחבר הלהקה, פול מקרטני.

האירוע היה חלק מפרויקט מוזיקלי חינוכי שנתי בשם "חווית המוזיקה", אשר מפעילה עמותת "חווית המוזיקה ישראל" בהנחיית אלון מלר, מנהל העמותה, מוזיקאי ואיש חינוך, תושב העיר.

במסגרת הפרויקט, לומדים התלמידים לאורך השנה שיעורים חווייתיים על תולדות הרוק והפופ בארץ ובעולם, בשילוב שיעורים עיוניים, דיונים על ערכים ותופעות חברתיות בהיסטוריה האנושית.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד