יום שיא של ספורט אתגרי

21/03/2019 י"ד אדר ב תשע"ט

ביום שני 11.3.19, במסגרת שבוע החינוך הגופני במערכת החינוך, התקיים יום מיוחד וחוויתי של ספורט אתגרי לתלמידי בי"ס הממ"ד משואת נריה. בשעת בוקר מוקדמת, הגיעו לבית הספר צוותים של חברת הפעלה שהתקינו ברחבי בי"ס מסלולי מכשולים, קירות טיפוס, אומגות, גשרי חבלים, ומתקנים למשימות קבוצתיות מאתגרות לקראת יום רצוף פעילות ומלא אנרגיה. התלמידים הונחו להגיע ליום "ללא תיק", כשכל שכבה הגיעה בחולצות בצבע אחיד.

היום נפתח בכינוס בית-ספרי במסגרתו דיברו נציגי בית הספר ומשפחת דנינו על חנניה ז"ל שלזכרו, התקיים האירוע. חנניה ז"ל היה מורה נערץ לחינוך גופני ולאחר מכן, התקדם לניהול בתי ספר והעמיד דורות רבים של תלמידים במשך 40 שנות עבודתו.

לתלמידים הוצג סרטון על פועלו רב השנים בהוראה וחינוך ושיתפו בקווים לדמותו. הסיפורים והתמונות המחישו לתלמידים ולצוות ההוראה את עשייתו הרבה בחינוך לערכים של אהבת הארץ, קליטת עליה, עזרה וכיבוד הזולת, אהבת התורה והמצוות, וכמובן החיבה הגדולה לספורט ופעילות גופנית. פעילותו הרבה, בדגש על ערכים אלו, זכתה להכרה שבאה לידי ביטוי בביקורים של נשיאי המדינה, רבנים ראשיים, שרי חינוך וראשי ערים, ואף ביקור של טל ברודי לאחר הזכייה המפורסמת בגביע אירופה בכדורסל.

יום ספורט אתגרי במשואת נריהיום ספורט אתגרי במשואת נריה

חנניה ז"ל, אשר נפטר ביום הכיפורים בשנה שעברה, זכה בפרסים רבים על עבודתו החינוכית לאורך השנים, והינו היחיד עד היום אשר גרף את שלושת הפרסים היוקרתיים ביותר בחינוך: פרס הסתדרות המורים על מפעל חיים, פרס החינוך הדתי וכן תואר יקיר החינוך הדתי בישראל.

משפחתו של חנניה, אשר נמנית על מייסדי בית הספר משואת נריה בו לומדים כיום שלושה מנכדיו נוסף על נכדים בוגרי ביה"ס, בחרה להנציח את פועלו וזכרו ביום ספורט אתגרי.

לאורך כל היום נראו התלמידים והצוות מתרוצצים ברחבי בית הספר ממשימה למשימה ובין טורנירים שונים. טורניר הכדורסל לבנות ולבנים ריתק את הילדים במשחקים שהוכרעו בנקודות בודדות.

רות סירי, מנהלת בית הספר, ציינה כי "זהו יום של חוויה בלתי נשכחת לילדים שמשתלב היטב בשבוע הספורט ובחודש אדר, ומעניק להם הזדמנות להתמודד עם אתגרים אישים וקבוצתיים בביצוע משימות תוך שיתוף פעולה, וביקשה להודות למשפחת דנינו על היוזמה הברוכה והראויה להנצחתו של איש החינוך המוכר חנניה ז"ל."

גם מרים דנינו, רעייתו של חנניה שעבדה שנים רבות כמורה, סיפרה על התרגשותה הרבה למראה מאות הילדים, ובכללם הנכדים, שמחים ומשחקים ברחבי בית הספר ועד כמה זה הזכיר לה את ימי הספורט והטורנירים העירוניים הרבים שהפיק חנניה בשנות עבודתו, הזכורים היטב לתלמידיו הרבים.

בסיכום יום הספורט ושבוע הפעילות התקיים טקס בו צפו התלמידים בתמונות ממהלך היום, הוענקו מדליות וגביעים על הישגים אישיים וקבוצתיים, ובנוסף כל ילד קיבל תעודה על השתתפות ביום הספורט בצירוף מגנט עם תמונה אישית של כל ילד באחת מתחנות הפעילות.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד