תיכון יחד - תקווה ישראלית

04/04/2019 כ"ח אדר ב תשע"ט

בטקס שנערך לאחרונה בבית נשיא המדינה, רובי ריבלין, קיבל תיכון יחד מהעיר את "אות הנשיא לתקווה ישראלית בחינוך", הניתנת על ידי נשיא המדינה, קרן לאוטמן ומשרד החינוך.

זו השנה הרביעית להענקת "אות הנשיא" ועבור תיכון יחד זו הפעם השנייה בה מכיר בית הנשיא בפעילות הברוכה, המתרחשת בין כותלי בית הספר ומחוצה לו. התעודה ניתנה לאחר שתיכון יחד עלה לגמר עם עוד 11 בתי ספר מרחבי הארץ, שפועלים בעשייה יומיומית לשיתופי פעולה בין מגזרים בחברה הישראלית.

הוועדה שבחרה את בתי הספר שעלו לגמר נימקה את בחירתה בתיכון יחד בכך שהובאו לפניה דיווחים אודות פעילויות רבות, עקביות והמשכיות המעידות על שיתוף פעולה מעמיק בין דתיים, חילוניים ומסורתיים בתיכון, כמו גם על שיתופי פעולה בין התיכון לבית הספר גוונים לחינוך מיוחד השוכן לצד תיכון יחד, וכן, בניסיון להרחיב את שיתופי הפעולה גם למגזרים נוספים בחברה הישראלית.

אות נשיא המדינה לתיכון יחד מודיעיןאות נשיא המדינה לתיכון יחד מודיעין

העשייה הערכית של בית הספר כוללת, בין היתר, את סמינר הזהות היהודית בשני כובעיו - זהות חילונית ודתית- שיצא השנה לדרכו בפעם הראשונה, פיתוח תכניות לימודים ייחודיות בתחום היהדות כדי שכולם ימצאו את דרך הלימוד הראויה להם בתחום זה, שוק פורים, פורימון, שיזמו והקימו תלמידי כיתות התיכון בבי"ס גוונים, מודל האו"ם אשר התכנס כבר כמה פעמים בבית הספר והיווה כר נרחב להיכרות בין זרמים שונים בחברה הישראלית, וכמובן, פתיחת הבוקר הרגילה בכיתות בית הספר, בה התלמידים בוחרים בין תפילה או שיח שחרית.

שגיב אלבז, מנהל תיכון יחד: "התיכון שלנו הוא התיכון הקהילתי הגדול בארץ, המשלב דתיים, חילוניים ומסורתיים. שמחנו בהכרת בית הנשיא, משרד החינוך וקרן לאוטמן החשיבות השותפות אותה אנו מקיימים בבית הספר. ברכת תודה שלוחה לכל השותפים – התלמידים, הקהילה והצוות בהובלת בית הספר אשר חרט על דגלו "יחד שבטי ישראל."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד