אליפות בתי הספר העל יסודיים בכדורגל

04/04/2019 כ"ח אדר ב תשע"ט

השבוע נערכה האליפות המסורתית של בתי הספר העל יסודיים בכדורגל. את מגרש הכדורגל בעמק בית שאן מילאו מאות תלמידים מבתי הספר העל יסודיים בעיר כשהגיעו להתחרות ביניהם על התואר הנכסף. התוצאה: 2 גביעים למו"ר, 1 לעירוני ב' ו-1 לעירוני ד'.

במשחקים, שנערכו בהובלת אגף הספורט בעמותת סחלבים, לקחו חלק 23 נבחרות מכיתות ז' – י' שעלו על הדשא הסינטטי והתחרו ביניהן על הזכות להניף את הגביע. בתום יומיים של משחקים מותחים, בהם הכדורגלנים הצעירים הפגינו כישורי משחק משובחים, הוכתרו הזוכים בקטגוריות השונות:
במקום הראשון לכיתות ז' זכתה הנבחרת של בית ספר מו"ר לאחר 4 ניצחונות מתוך 5 משחקים ועם מאזן שערים 10:4. בשכבה ח' נערך משחק גמר בין מו"ר לעירוני ג' שנחתם בתוצאה ב 1:3 למו"ר. בשכבה ט' הייתה זו הנבחרת של עירוני ד' שניצחה את שלושת המשחקים וזכתה במקום הראשון עם מאזן שערים 0:5. בגמר של שכבה י' ניצחה עירוני ב' את עירוני ג' בתוצאה 3:0 וחזרה לבית הספר עם הגביע.

אליפות בתי הספר העל יסודיים בכדורגלאליפות בתי הספר העל יסודיים בכדורגל

בתואר מלך השערים זכו אורי רכס מבית ספר מו"ר עם 7 שערים בטורניר של כיתות ז', חברו לבית הספר טל כהן היה מלך השערים של הטורניר של כיתות ח' בזכות 4 שערים שכבש, נדב טויטו מעירוני ב' היה מלך השערים של טורניר שכבה ט' עם 6 שערים ואושר בן סימון מעירוני ה' היה מלך השערים של שכבת י לאחר שהרשית 4 שערים לזכות נבחרתו.

השנה שילבה האליפות לראשונה תחרויות נוספות שהתקיימו לצד המשחקים המרכזיים ובהם אתגר נגיחות קבוצתי ותחרות מלך ההקפצות. בתחרות מלך ההקפצות זכו גיא תורג'מן תלמיד כיתה ז' מבית ספר עירוני ד' עם 269 הקפצות.

בכיתות ח' היה זה איתן ביטון מעירוני ב' שהקפיץ 324 פעמים. רועי הרשקוביץ, תלמיד כיתה ט' מבית ספר יחד שבר את השיא של כולם עם לא פחות מ-440 הקפצות כדור.

איתי קימון מבית ספר עירוני א' שהקפיץ 326 הקפצות זכה בתואר מלך ההקפצות של שכבת י'. באתגר הנגיחות הקבוצתי זכו שחקני הנבחרת של אמי"ת בנים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד