בחירות בהנהגת ההורים העירונית

23/05/2019 י"ח אייר תשע"ט

ביום ראשון, 19.5.19, לתפקיד יו"ר הנהגת ההורים העירונית נבחר אייל כהן, יו"ר הנהגת ההורים בתיכון אורט עירוני ד' וגם נציג העיר במועצת הנהגת ההורים הארצית.

אייל כהן, תושב מודיעין מכבים רעות , משנת 1998, נשוי בשנית ואב לשלושה ילדים (טל, ברק ושחר), תלמידים בבתי הספר "האלה" ועירוני ד'. עוסק בענף המיחזור ומשמש כסמנכ"ל תפעול של אחת החברות הגדולות במשק בתחום הזה.

אייל כהן מחליף את אמציה דויטש המסיים 6 שנים ושלוש קדנציות כיו"ר הנהגת ההורים העירונית בעיר וממשיך כחבר הנהגת ההורים כיו"ר הועד במדרשת אמי"ת (בנות) ובהנהלת הנהגת ההורים הארצית.

הנהגת ההורים העירונית, היא הגוף המייצג הרשמי של ההורים בעיר בו חברים יושבי הראש הנבחרים של ועדי ההורים במוסדות החינוך בעיר מהגן ועד התיכון.

אמציה דויטש, חיים ביבס, אייל כהןאמציה דויטש, חיים ביבס, אייל כהן

אייל כהן: "ראשית רוצה להודות לחברי ההנהגה העירונית שנתנו בי את האמון לייצג את ההנהגה ולהמשיך את פועלו של אמציה במהלך השנים כיו"ר הנהגת ההורים העירונית. אין ספק, אמציה השאיר חותם ראוי לשבח בהרבה מאוד פרמטרים בהם פעל לקידום החינוך בעיר.

אני מאמין שהנהגת הורים מאוחדת וחזקה יכולה להשפיע על העיר כולה, לטובת ההורים , התלמידים והצוותים המקצועיים בבתי הספר, וזאת כחלק מתפיסת עולמי של הנהגת הורים בעלת ראייה רחבה וכוללת הפועלת בשיתוף פעולה ומידע."

אמציה דויטש: "לאחר שש שנות הובלה של הנהגת ההורים העירונית, הגיע הזמן להעביר את המקל הלאה. זכיתי להכיר חברים יקרים שבחרו להוביל ולהשקיע למען ילדינו. אני מבקש להודות לכל הגורמים המקצועיים בעירייה ובעמותת סחלבים שעבדו איתנו, התווכחו איתנו ופעלו תמיד בשקיפות ובשיתוף ובראשם ראש העיר חיים ביבס וראש מנהל החינוך בתיה שוכן-אורבוך. אייל לקח על עצמו את האחריות להמשיך ולהוביל ומהיכרותי את היכולות והרעיונות שלו, אני יודע שיש על מי לסמוך. אני מודה לחבריי בהנהגת ההורים וכאבא, אני שמח שאתם מי שאתם."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד