ערב הוקרה להנהגות ההורים בעיר לדורותיהם

05/06/2019 ב' סיון תשע"ט

ביום שלישי התקיים ערב הוקרה להנהגות ההורים בעיר לדורותיהם במעמד ראש העיר, סגניו, חברי מועצה, מנהלי אגפים בעירייה, מנהלי בתי הספר ומנכ"ל הנהגת ההורים הארצית. את הערב הנחו יו"ר ההנהגה אייל כהן ויו"ר ועד ההורים בביה"ס קשת הילה כהן.

לערב שהתקיים ביוזמת הנהגת ההורים העירונית ביחד עם העירייה, הוזמנו יושבי ראש בהנהגת ההורים העירונית מאז הקמת העיר.

כ-180 מוזמנים נפגשו למפגש רעים והעלו זיכרונות. הוקרה מיוחדת הייתה לתשעה יושבי ראש לשעבר של הנהגת ההורים בעיר ולארבעה יושבי ראש של ועד הגנים, ביניהם גם ראש העיר חיים ביבס שהיה יו"ר ועד הגנים הראשון. הם עלו לבמה לקבל תעודת הוקרה מיוחדת מראש העיר.

ראש העיר חיים ביבס הזכיר בדבריו את השותפות הפורייה עם הנהגת ההורים כשהתלמיד הוא במרכז. את תוצאות מערכת החינוך אנחנו רואים בנוער המצוין בהישגים ובתרומה למדינה.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי דיבר על חשיבות הקשר בין הורים לתלמידים ולצוותי ההוראה ועל מעורבות הורים חיובית במערכת החינוך.

יושבי ראש הנהגות ההורים. צילום: צ'ארלי יעקביושבי ראש הנהגות ההורים. צילום: צ'ארלי יעקב

יו"ר הנהגת ההורים היוצא אמציה דויטש דיבר על המחויבות שהורים לוקחים על עצמם כמתנדבים למען הילדים של כולנו ולמען הקהילה והאתגרים הייחודיים לעיר שלנו. היסודות שדור המייסדים יצק, הקימו את היכולת לשותפות, לשינוי ולקידום כהנהגת הורים מאוחדת מהגן ועד התיכון. חברי ההנהגה בעבר ממשיכים גם היום בשליחות הציבורית כמתנדבים בעמותות ובמועצת העיר. לא מדובר בפרק חולף של תרומה בוועד ההורים אלא בדרך חיים.

לאחר הטקס הרשמי, המשיכו לערב מבדר של צוות "קומיקאזה".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אייל כהן: "אבן היסוד של החינוך בעיר שלנו היא שיתוף הפעולה המדהים בין הצוותים החינוכיים בבתי הספר ובגני הילדים אל מול ההורים. וכולם ביחד רואים את ילדינו במרכז ועושים הכל כקהילה אחת מאוחדת לטובת הכלל. תודה רבה ליו"ר היוצא אמציה דויטש על שש שנים מלאות עשייה וכמובן לכלל הנהגות ההורים בעיר ובראשם יושבי הראש על הנתינה האינסופית בכל מקום".

יושבי הראש הנהגת ההורים העירונית בעבר: אבי אטיאס ז"ל, ד"ר מיכל גדות, איריס דפנה, אסתר גלר-סבן, יוסי כץ, קותי פרקש, מיגל הרף, יעקב דבוש ואמציה דויטש.

יושבי ראש ועד הורי הגנים העירוני בעבר: חיים ביבס, שמעון דבוש, עמי הרוש ועדי מן.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד