סקרנים בעיר

03/07/2019 ל' סיון תשע"ט

מצוידים ביצירתיות והרבה דמיון, הגיעו ביום ראשון, 23.6.19, כ-70 תושבים לכנס החשיפה וסיעור מוחות של מיזם "סקרנים בעיר" של מנהל החינוך בעירייה, בשיתוף עם עמותת "מפרש" מטעם משרד החינוך.

סופרים, אנשי הייטק וטכנולוגיה, אמנים ומעצבים, אנשי חינוך וגמלאים, אלו רק חלק מעולמות התוכן והידע של התושבים שהגיעו, מתוך מטרה ליצור משהו ייחודי במרחב הציבורי, שישמש כמקור ללמידה, השראה ועניין עבור ילדי העיר בגילאי הגן.

המפגש ארך כ-3 שעות, במהלכן עברו התושבים תהליך מעמיק של סיעור מוחות, לו תרמו לוחות השראה שפוזרו בחלל האולם המציגים מרחבים ציבורים פוטנציאליים בעיר ומפות העיר שהונחו על כל שולחן.

כנס סקרנים בעירכנס סקרנים בעיר

בסיכום האירוע התגבשו שמונה יוזמות לפיתוח לטובת תושבי העיר הצעירים, ילדי הגן כאשר מינוף המרחב הציבורי בשיתוף הקהילה הוא המשותף לכל היוזמות. לאחר בחינת היתכנות היוזמות ויישומן יינתן ה"אור הירוק" לביצוע.

סקרנים? גם במינהל החינוך סקרנים מאד ומברכים על התהליך, על האירוע ובעיקר על המימוש הצפוי של היוזמות.

ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך: "אני מודה לכל השותפים לקיום האירוע בהובלת המחלקה לחינוך קדם יסודי, ובמיוחד לתושבי העיר שהגיעו ונטלו חלק פעיל ביצירה החדשה."

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: "שמחתי מאוד לראות את המגוון הרחב של תושבים ואנשי חינוך שהגיעו למפגש. קיימת חשיבות עצומה להשקעה דווקא בגיל הרך ובגני הילדים, והשילוב של המרחב הזה עם המרחב הציבורי הקהילתי הוא שילוב מנצח. תודה לכל השותפים במשרד החינוך, מנהל החינוך, צוותי החינוך בגנים וכמובן לכל התושבים שהגיעו."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד