תורמות מכל הלב

24/02/2021 י"ב אדר תשפ"א

ימי חודש אדר ידועים באולפנת "אורות מודיעין", כימים של עשייה אינטנסיבית למען הקהילה בעיר. אמנם השנה הקורונה שינתה את התמונה, אך באולפנה לא ויתרו והתאימו את מפעלי החסד לימים אלה.

אם בשנים רגילות כל ילדי החינוך המיוחד הגיעו אל האולפנה, הפעם הבנות הגיעו אל הגנים. כשילדי החינוך המיוחד נכנסו בבוקר אל הגן השבוע, חיכתה להם הפתעה משמחת: כל הגן קושט בצבעוניות עשירה ע"י בנות שכבת י"א. הילדים הופתעו וכל כך התלהבו ושמחו.

בנות שכבת ט' הגיעו אל אותם הגנים עם מארז מפנק לכל ילד ובו גם ערכת יצירה לפורים. הבנות שמרו על המרחק הנדרש, עמדו סמוך לגדר של החצר, השמיעו להם שירי פורים ורקדו ושימחו אותם מכל הלב.

גם הקשישים בעיר זכו להתייחסות מיוחדת. בנות שכבת י' המשיכו את הקשר עם הקשישים, שהחל בחנוכה, והגיעו אליהם, שוחחו איתם, דיברו על חג הפורים ושימחו אותם בשירים וריקודים. קשישים שיכלו, קמו ורקדו, ברכו והודו לבנות מכל הלב. גם את סבא וסבתא הפרטיים זכרו הבנות והקדישו יום סבב"א לסבים והסבתות של שכבות ז' ו-ח'.
חיילים זכו למשלוח מתוק שנאפה במיוחד ע"י בנות שכבה י', וזה נוסף על משלוח של בגדים חמים שקיבלו חיילים ביוזמת שכבת י"א.

גם התרמה לעמותת "חיינו" התומכת ומסייעת לילדים חולי סרטן, נמשכה השנה ע"י שכבת י' לזכרה של התלמידה נועה כפיר, שנפטרה לפני כמה שנים ממחלה זו.

לסיום, יום של חסד לכל בנות האולפנה ארגנה שכבת השמינית, באריזת מצרכי מזון שתרמו כל השכבות למשפחות נזקקות לקראת חג הפורים. גם ברכה חמה מטעם הבנות הוכנסה למארז.

צוות המורות ובנות האולפנה מתארות חוויית נתינה משמחת, במיוחד בתקופה כזו של ריחוק חברתי.

בנות אולפנת אורות מודיעיןבנות אולפנת אורות מודיעין


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד