מענקים למוסדות החינוך

30/03/2021 י"ז ניסן תשפ"א

מענק חד פעמי ומשמח הנאמד ביותר ממיליון שקלים, יוענק לכלל בתי הספר בעיר ע"י העירייה. מדובר בבשורה משמעותית בעיקר לאור שנת הקורונה. בנוסף העירייה תשקיע כשני מיליון שקלים בהתקנת מתקני מים קרים (קולרים) ומחסן נייד בכל אחד מגני הילדים בעיר.

בעירייה ציינו כי מינהל החינוך וגזברות העירייה גיבשו את אופן חלוקת התקציב החד פעמי בין כל מוסדות החינוך בעיר, הן בבתי הספר והן בגני הילדים, בהתאם למספר התלמידים. כאשר בתי הספר היסודיים יקבלו 18,000 שקלים כל אחד ובתי הספר העל יסודיים יקבלו 36,000 שקלים לכל בית ספר.

מענקים אלו יוכלו לשמש לשדרוג הגשמת החזון החינוכי של כל מוסד חינוך, כך למשל, רכישת ציוד, פרויקטים, משחקים לימודיים, יצירת מרחבים משמעותיים ועוד.

ראש העיר, חיים ביבס: "כמו בכל שנה, אנו מעמידים בראש סדר העדיפויות את מערכת החינוך והדאגה לדור הצעיר הגדל בעיר. אני שמח על כך שיש ביכולתנו להעניק לכלל מוסדות החינוך את המענקים שלבטח יסייעו בשדרוג הכלים החינוכיים והפיזיים ויתרמו לאיכות הלמידה וההנאה בכל מוסד חינוך".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, מויש לוי: ״במשך השנה האחרונה רבים קיבלו את התחושה שמערכת החינוך לא נמצאת בראש סדר העדיפויות ברמה הארצית. פה בעיר החינוך תמיד בראש סדר העדיפויות. זה בא לידי ביטוי בחלק של החינוך בתקציב העירוני, וזה בא לידי ביטוי גם עכשיו בתוספת המבורכת והחשובה שמוסדות החינוך מקבלים, מעבר לתקציב השוטף. אני בטוח שהמנהלים והצוותים החינוכיים ידעו לעשות את השימוש הטוב ביותר במשאב זה, לטובת ילדינו.״

תמונההמחשהתמונההמחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד