הסדנה של רפאל

20/10/2021 י"ד חשון תשפ"ב

ביום רביעי 13.10.21 נחנך בבית הספר "אריאל" חדר מיוחד, "הסדנא של רפאל", לזכרו של התלמיד רפאל מורל ז"ל, אשר למד בכיתה ו' בבית הספר. רפאל ז"ל אובחן באוגוסט 2019 עם מחלת סרטן העצמות ונפטר בטרם עת בנובמבר 2020.

הוריו, איילת ואבי מורל ביקשו להנציח את זכרו בהקמת חדר נגרות ייחודי שנתרם ועוצב על ידי ההורים, שמסמל את אחת מאהבותיו הגדולות – נגרות ואלקטרוניקה, אשר בלטו ברפאל כבר מגיל צעיר, כשביקש לאחוז בכלי עבודה והיה גאה בתוצר פרי ידיו או כשנתן פתרון טכני לבעיות שונות.

בטקס חנוכת החדר השתתפו בני משפחתו של רפאל ז"ל, ראש העיר, חיים ביבס, מנהל בית הספר הרב אבי שוחטמן, הצוות החינוכי ותלמידי בית הספר.

איילת מורל, אימו של רפאל ז"ל אמרה כי: "אנו כאן היום בחודש חשוון שהינו חודש המסמל את ביאת הגשמים. המים אולי מסמלים יותר מכל את החיים ולא את המוות. בעיניי, כך גם החדר הזה, בכל עבודה ויצירה שתצא "מהסדנא של רפאל" תחת ילדי בית הספר, זכרונו של רפאל יהיה חי ודמותו תמשיך ללוות אותם ואותנו תמיד."

החדר ישמש את תלמידי השכבות הגבוהות ה'-ו', אשר יוכלו לפתח מיומנויות וכישורים מיוחדים בהדרכה מקצועית בקבוצות קטנות וכן, לקבוצות טיפוליות-רגשיות בבית הספר.

הסדנה של רפאלהסדנה של רפאל


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד