מוקירים את צוותי החינוך

02/12/2021 כ"ח כסלו תשפ"ב

יום ההוקרה לצוותים החינוכיים התקיים השנה בהתרגשות רבה, לאחר שבשנה שעברה נפגשו התלמידים ומוריהם בעיקר במשבצת שבזום ולמדו מרחוק.

לאחר כמעט שנתיים מאז פרוץ הקורונה שהשפיעה מאוד על מוסדות החינוך, מוקירה העירייה יחד עם הנהגות ההורים, התלמידים וקהילות בתי הספר את פועלם של צוותי החינוך שפועלים במסירות ובשליחות אמיתית שבלטה במיוחד בתקופה זו.

בשבוע האחרון הפתיעו את צוותי החינוך בגנים ובבתי הספר בשלל מחוות מרגשות. כך למשל, בבית הספר אסיף עיצבו ההורים את חדר המורים והכינו ארוחת בוקר מושקעת, בגן זית הכינו הילדים וההורים ברכות וציורים מלווים בקינוחים, בגן חופית הביאו לצוות קישוט לתלייה וברכה מרגשת בה נכתב "תודה על המסירות בתקופה הלא פשוטה כדי ליצור למענם מרחב בטוח ומוגן ולנו ההורים שקט."

בגן יערה הכינו שוקולדים עם כיתובים הנושאים מילות תודה, בבית הספר ניצנים ערכו מחווה מקורית בבית הספר עם תפאורה של מאהל בדואי, בבית הספר ענבלים קושטו מבואות בית הספר במילות תודה עם ארוחה מפנקת, בבית הספר היובל קיבלו את הצוות החינוכי עם שלל הפתעות ובלונים משמחים ועוד.

בעירייה בשיתוף עם הנהגות ההורים מתכננים אירוע מחווה לצוותי החינוך הפורמליים והבלתי פורמליים שפועלים בעיר. האירוע צפוי להתקיים בחודש מאי בפארק ענבה עם מופע מיוחד לכבודם.

מויש לוי, סגן ראש העיר מחזיק תיק החינוך: "אנשי הצוותים החינוכיים שלנו זכאים להוקרה יום יום ולא רק יום אחד בשנה. מערכת החינוך העירונית היא בין מערכות החינוך הטובות בישראל בזכות שיתוף פעולה בין הרבה גורמים, אבל אין ספק שבלי העבודה המסורה והמקצועית של כל אנשי הצוות החינוכי והמנהלי בגני הילדים ובבתי הספר, לא היינו מגיעים לאן שהגענו. אני רוצה להודות להם בשמי ובשם תלמידי והורי העיר על עבודה יום יומית מדהימה וברוכה."

יום ההוקרה לצוותי החינוךיום ההוקרה לצוותי החינוך


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד