מנהלות חדשות לבתי ספר

01/08/2022 ד' אב תשפ"ב

מינהל החינוך בעירייה הודיע על מינוי של שלוש מנהלות בתי ספר חדשות אשר נבחרו לאחר מכרזים שנערכו לאחרונה במשרד החינוך: בית הספר היסודי הממ"ד "דרכי יהודה" ובתי הספר היסודיים ממלכתיים "ניצנים" ו"עמית".

דקלה אבו אהרוניביץ נבחרה למנהלת בית הספר היסודי הממ"ד "דרכי יהודה". זאת בעקבות פרישתה לגמלאות של המנהלת שניהלה את בית הספר מיום הקמתו, אילנה רוזן.

דקלה, תושבת העיר, מביאה עמה ניסיון עשיר בניהול מוסד חינוכי. בתפקידה האחרון, שימשה כמ"מ מנהלת בית חינוך חמ"ד לביא בצור הדסה, שבו יחד עם הצוות הניהולי, הובילה שינויים במבנה הארגוני של ביה"ס, במחויבות וההתמקצעות של הצוות החינוכי ובחיבור של הקהילה לבית הספר ובשיח מול ההורים.

דקלה אבו אהרונוביץ
ענבר מנשה בית ספר ניצנים

ענבר מנשה נבחרה למנהלת בית הספר היסודי הממלכתי "ניצנים". ענבר, תושבת העיר, בוגרת התוכנית להכשרת מנהלים של אבני ראשה, ושימשה בשנים האחרונות רכזת פדגוגית בבית הספר רמון. ענבר תחליף את אורלי אבידן, שפרשה השנה.

עינת מזרחי נבחרה למנהלת בית הספר היסודי ממלכתי "עמית". עינת, תושבת העיר, הייתה בארבע השנים האחרונות סגנית מנהלת בביה״ס עמית ולמעשה היא מלמדת בבית הספר כ-20 שנה במגוון תפקידים. עינת מחליפה בתפקיד את ענבל לוי, שנבחרה לאחרונה לנהל את בית הספר עירוני ה' ע"ש יצחק נבון.

בתיה שוכן אורבוך, ראש מינהל חינוך: "בחירת מנהלות חדשות לבתי הספר בעיר אינו עניין של מה בכך, ענבר ועינת הן נשות חינוך איכותיות ואנו מקבלים אותן בשמחה רבה ומאחלים להן הצלחה בתפקידן החדש. העובדה כי השתיים נבחרו לנהל בית ספר לאחר שצמחו בעיר כמורות מראה על איכות צוותי ההוראה כאן בעיר. אני בטוחה כי שתיהן, כל אחת בדרכה שלה, יצעידו את בית הספר בשיתוף עם הצוותים החינוכיים וקהילות בתי הספר להמשך עשייה חינוכית טובה ומוצלחת."

עינת מזרחי בית ספר עמית


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד