מעבירים את זה הלאה

16/12/2019 י"ח כסלו תש"פ

במהלך הקיץ נולד במרכז הצעירים "יודה" של מחלקת הנוער והצעירים בעירייה, מיזם ייחודי תחת השם "Teach me how too" אשר החל לפעול לפני כחודש. הרעיון הוא פשוט וזה סוד קסמו, צעירים תושבי העיר, אשר להם יש ידע בתחום מסוים, יכולים להעביר אותו הלאה באמצעות הרצאות או שיעורים פרטניים לצעירים אחרים מהעיר.

כל זאת, ללא תשלום, כשהמודל הזה יוצר מצב בו כולם מרוויחים. צעירי העיר, שנחשפים לעושר של ידע קרוב לבית והמרצים הצעירים, אשר נהנים מפעילות שיווקית והכרה בפועלם. אך מעבר לכל הטוב הזה, הדבר המשמעותי ביותר הוא הקהילה המתגבשת כתוצאה ממפגשים אלה, הנטוורקינג והפעילות החברתית שבה צעירי העיר זוכים להכיר האחד את השני.

עד כה, הועברו שתי הרצאות מעניינות במסגרת המיזם, כשהרשימה של ההרצאות והשיעורים הפרטניים מעידה יותר מכל, על הצמא להעברת הידע מצד הצעירים, המקבלים במה נעימה וקהילתית על מנת להציג את תחומי הידע שלהם.

teach me how too. מיזם מרכז הצעיריםteach me how too. מיזם מרכז הצעירים

ביום חמישי 21.11.19 תיערך סדנת שפת סימנים עם התושבת טליה טרנרודר. שבוע לאחר מכן, ביום שני 25.11.19, תיערך סדנת יזמות בהדרכת התושב איתי הנדלר והרשימה עוד ארוכה. לחצו כאן לרשימת ההרצאות

לצד אלו, מתקיימים גם שיעורים פרטניים שנותנים טעימה מרתקת מתחומי עניין שונים כמו למשל שיעור תופים, סדנת הפקה מוזיקלית, סדנת ראפ ועוד. לפרטים יש להתקשר למרכז הצעירים 08-9705982.

לטם גל, מנהלת מחלקת הנוער והצעירים: "היודה מהווה זרז ליוזמות חברתיות והפרויקט נולד מתוך הצורך של הצעירים לתת ולקבל ידע וליצור קשרי נטוורקינג. אנו מזמינים את הצעירים לבוא ולקחת חלק מתוך חזון כי הצעירים בעיר הם כוח משמעותי ותפקידנו לתת להם בית שמוציא לפועל את הרעיונות והיוזמות שלהם ולהפוך אותם מלקוח לכוח. אני מודה לצוות 'היודה' איריס גלר דר ויעל שילר על קידום היוזמה."

מרכז הצעירים "יודה" הוקם לפני כשנתיים וחצי, עבור תושבים בגילאי 18 עד 35 ומעניק פעילויות ושירותים מגוונים תחת קורת גג אחת כדוגמת ייעוץ תעסוקה והשכלה, אירועי תרבות, הרצאות בנושאי כלכלה, יזמות, הורות ועוד. בנוסף, מאפשר המרכז לסטודנטים מרחב נוח ואינטראקטיבי לאורך השבוע ללמידה ובתקופות מבחנים גם בסופי שבוע.

למידע נוסף לחצו כאן – עמוד מרכז הצעירים

הרישום למפגשים מתבצע באמצעות דף הפייסבוק יוּדה - מרכז הצעירים של מודיעין מכבים רעות



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד