11 שינוי כתובת בעיר תושבי העיר שעתידים לעבור לכתובת אחרת בעיר שינוי כתובת יתבצע במערכת הממוחשבת של מינהל החינוך לתושבים המעתיקים את מגוריהם בתוך העיר (שימו לב, שינוי כתובת זה יהיה אך ורק במערכות מינהל החינוך ולא יועברו למשרד הפנים, את עדכון הכתובת במשרד הפנים עליכם לבצע בעצמכם). שינוי הכתובת במערכת הממוחשבת של מינהל החינוך יאפשר ביצוע רישום ובהמשך גם שיבוץ בהתאם לכתובת החדשה. לצורך ביצוע שינוי הכתובת במינהל החינוך באופן מקוון, אנא וודאו שברשותכם המסמכים הבאים סרוקים במחשב שלכם (אותם תידרשו לטעון למערכת הרישום המקוונת): • כולל שני ספחים בהם רשומים פרטי הילדים. שני ההוריםשתי תעודות זהות מקור של • כתובת בהם מצוינים: מאומת ע"י עורך דין עמודים רלוונטיים מחוזה רכישה / שכירות המגורים החדשה, מועד צפוי לכניסה לדירה וחתימות (לרוב מדובר בעמודים הראשון הערה: מי שכתובתו החדשה מעודכנת בתעודת הזהות אינו צריך חוזה דירה.והאחרון). לאחר מילוי טופס שינוי כתובת עם המסמכים הנדרשים, המסמך יועבר באופן מקוון לבדיקה במינהל החינוך. במידה שהמסמכים תקינים תקבלו במייל, לכל המאוחר תוך חמישה ימי עבודה, אישור שהנכם יכולים להיכנס למערכת ולבצע רישום / בקשת העברה בהתאם לשכבת הגיל והצורך. במידה שהמסמכים אינם תקינים, ייצרו עמכם קשר ממינהל החינוך. בהמשך תתבקשו להציג אישור תשלום ארנונה על שמכם בכתובת החדשה בעיר. צרכים רפואיים - מחלה כרונית או אלרגיה ברמה מסכנת חיים - הגשת בקשה לסיוע מידע בנושא זכאות לסיוע על בסיס בריאותי ניתן לצפות בקישור: /https://pob.education.gov.il/students/physician-assistant במידה שההורים מעוניינים להגיש בקשה לסיוע עליהם להעביר לרשות המקומית את המסמכים הנדרשים כמצוין בקישור שלעיל בכדי שהרשות המקומית תעביר את החומרים לוועדה של משרד החינוך לצורך דיון והחלטה לגבי זכאות התלמיד/ה. את החומרים הנדרשים יש להעביר לרשות המקומית במעמד הרישום האינטרנטי בקשת סיוע לתלמיד עם אלרגיה מסכנת חיים / מחלה כרוניתבקישור הבא: שימו לב, תוקף האישורים שניתנים הוא לשנה אחת בלבד ולכן גם מי שקיבל זכאות בעבר מחויב להגיש מסמך עדכני מרופא מומחה המעיד על הצורך בסיוע מסיבות בריאותיות. כאמור, הרשות המקומית תגיש את הבקשה עם החומרים שההורים צירפו לוועדה של משרד החינוך.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=