25 הרחבת אפשרויות הבחירה במרחב העירוני העיר חולקה גיאוגרפית לאזורי רישום על פי שכונות. מפות המגדירות את חלוקת המרחב לבוחרים בזרם הממלכתי 26 העירוני לפי אזורי הרישום (שכונות) בצבעים מובאות להלן בעמוד לבוחרים בזרם הממלכתי–דתי. 28 ובעמוד בתהליך הרישום תתבקשו לדרג בהתאם להעדפותיכם את בית הספר בו אתם מבקשים שילמדו .לכתה א' או לגן החובה, וכן תושבים חדשים העולים לכיתות ב'-ו'ילדיכם העולים שלב מקדים לבחירת המוסד החינוכי הינו שלב בו תחליטו האם אתם מעוניינים לבחור מתוך אזור המגורים בלבד או שאתם מעוניינים להרחיב ולדרג בבחירתכם גם מוסדות חינוך מחוץ לאזור המגורים (משמע מכלל רחבי העיר, להלן המרחב העירוני). עקרון הרצפים במעבר לכתה א' עקרון הרצפים הינו עקרון מוביל במערכת החינוך העירונית. אנו רואים יתרון פדגוגי ברצף בין גן החובה לבית הספר היסודי. לפיכך, לעולים לכתה א', תינתן אפשרות בחירה במוסד שהינו ההמשך הטבעי על פי השיוך של גן החובה לביה"ס היסודי. הורים שיודעים ה"עוגן" שזוהי העדפתם אינם צריכים לעסוק בשאלת הבחירה הרחבה יותר ולמעשה לסיים את תהליך הבחירה והרישום ביעילות ובקצרה. בית ספר "עוגן" הוא ביה"ס המשויך למתחם גן החובה בו לומדים ילדיכם. לנוחיותכם, .29 ,27 טבלת עוגן – שיוך בית ספר יסודי לגני החובה על פי הזרם החינוכי בעמודים לתשומת לבכם, הרחבת אפשרות הבחירה במוסד חינוכי מחוץ לאזור המגורים אינה מחייבת את הרשות המקומית בהסדרי הסעה כלשהם. עניין זה מתייחס לתלמידי החינוך הרגיל וגם לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים (חינוך מיוחד) המשובצים בכיתות רגילות (סל אישי). על ההורים לשקול בעת ביצוע הבחירה גם את הדרך בה ילדיהם יגיעו למוסדות החינוך במידה שהם מחוץ לשכונתם (בין אם על ידי ההורים או גורם אחר ובין אם בתחבורה הציבורית הקיימת בעיר).
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=