בבית הספר ברנקו וייס מודיעין, הפיקו לאחרונה מופע מקורי לכל המשפחה "אריה ופילון מגשימים חלומות", המיועד לכיתות א'-ב'. המופע הוא תוצר של עשייה מוזיקלית עשירה במסגרתה התגבשה קבוצה של עשרה תלמידי שכבת י"ב, שהחליטו ללכת עם החלום.

המופע מספר על אריה ופילון, שני חברים מהג'ונגל, שרוצים להגשים את חלומם לשיר ולרקוד בלי שהאחרים יפחדו ויחששו מהם. במופע משולבים שירי ילדים שכולנו מכירים ואוהבים.

התוכנית נולדה מתוך רצון לחבר את עולמם האישי של התלמידים לפעולה למען האחר. בלב הפרויקט עמד הצורך בעשייה חברתית משמעותית, מתוך עולמם האומנותי של התלמידים בתחום המוזיקה והבמה. הדמויות, הליווי המוזיקלי העשיר, ביצוע השירים והריקודים, הם כולם פרי עבודה של התלמידים ובהובלתן של יעל בנדורי, רכזת תחום המוזיקה, ולילך סביון זיגרון, רכזת חינוך חברתי.

המופע הועלה בהצלחה במספר גנים ובתי ספר בעיר, וקיבל תגובות נלהבות מהילדים והצוותים החינוכיים. לאחר ההצלחה בעיר, ומתוך רצון של התלמידים להופיע בפני אוכלוסיות נוספות, יצאו התלמידים לשדרות, שם הופיעו בפני 200 ילדים בשני בתי ספר יסודיים נפרדים.

כמו כן יצאו התלמידים להופיע בתל אביב, בבית הספר "הדקל" בשכונת שפירא, ולאחר מכן בבית הספר "ביאליק רוגוזין" אשר מקבל אליו את ילדי מהגרי העבודה ומבקשי המקלט בדרום תל אביב.

מנהל בית הספר, אריאל פריינטה: "הילדים זכו במופע מוזיקלי מקורי, מהנה ומיוחד, ובני הנוער שלנו זכו בחוויה הייחודית של לתת לאחר ללא תרומה, והכירו גוונים שונים בחברה הישראלית. התהליך שהם עברו, ההתמדה, הנחישות, עבודת הצוות והמסירות לפרויקט ילוו אותם לעוד הרבה זמן".

תלמידי ברנקו וייס במופע מקוריתלמידי ברנקו וייס במופע מקורי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד