בתאריך 25.2.20 התקיים אירוע מיוחד בו נפגשו תלמידי הקבוצות שמשתתפות בפרויקט "במה לקולנוע ואנימציה", ממרכז המחוננים נחף ממחוז צפון, וממרכז המחוננים "מעלות" במודיעין מכבים רעות.

מדובר בתכנית ביוזמה ובהובלה של האגף למחוננים ולמצטיינים במשרד החינוך, שמטרתה היא קידום היצירה האמנותית במסגרות המחוננים.

אחת ממטרות הפרויקט היא להפגיש בין תלמידים מחוננים ומצטיינים ברחבי הארץ וממגוון מגזרים, דרך היצירה ותחומי עניין משותפים. כאשר עד עכשיו, המפגשים בין התלמידים התקיימו במסגרת ימי העיון השנתיים שהתקיימו בסינמטק תל אביב.

מרכז "מעלות" משתתף בפרויקט זה כשמונה שנים. השנה, בסיוע הנהלת "הבמה המחוננת" עלתה יוזמה לשיתוף פעולה עם המרכז בנחף שליד כרמיאל שכלל הכנת סרטוני שאלות ותשובות בפורמט התכנית "סליחה על השאלה?" שיצרו תלמידי הקבוצות אלה לאלה. מורי הקולנוע, אופיר פלדמן ורביע בולוס הנחו את התלמידים ביצירת הסרטונים.

הנכונות של התלמידים לכתוב, לצלם, לערוך ולהפיק את הסרטונים הללו, במקביל להפקת הסרט שכל קבוצה יוצרת במהלך השנה, העידה על הרצון להתקרב ולהכיר. כאשר בשלב מסוים מרכז נחף הביע נכונות "לצאת מהמסך" ולהגיע לביקור במרכז "מעלות" הנמצא מרחק של כשעתיים נסיעה.

במסגרת המפגש התלמידים לקחו חלק במגוון פעילויות שכללו משחקי היכרות בעברית ובערבית, מעגלי שיח בהנחיית המורים והמנהלים וצפייה משותפת בסרטוני השאלות והתשובות. שיחת הסיכום הייתה מרגשת במיוחד בה המשתתפים תיארו את החששות והאתגרים שחוו בתהליך ובעיקר חלקו את תחושות השמחה, התקווה וההתרגשות שהם חוו במפגש המיוחד.

מפגש משותף של תלמידי מעלות ונחףמפגש משותף של תלמידי מעלות ונחף


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד