פסטיבל "ניצוצות"

06/10/2022 י"א תשרי תשפ"ג

פסטיבל סוכות לכל המשפחה חוזר למודיעין מכבים רעות, ומבטיח להיות הדבר החם, המרהיב והנוצץ הבא, תחת הטייטל הזוהר– "ניצוצות", שמרמז על מה שמתוכנן.

פסטיבל רחוב מואר וחדשני שיתקיים במשך שלושה ערבים מרגשים בחוה"מ סוכות 13-11.10.22 לאורך שדרת מרכז העיר ברחוב דם המכבים, שבהם יתקיים שילוב מרתק בין אמנויות הבמה (תיאטרון, מחול, אקרובטיקה) , טכנולוגיה מתקדמת, אפקטים, הקרנות וידאו, פירוטכניקה, מיצגי תאורה ועוד.

והנה טעימות קטנות ממה שצפוי להיות - לראשונה תתארח בישראל קבוצת PYROTERRA מצ'כיה במופע להטוטנות אור ו-וידאו מסונכרן, בכורה של מיצג וידאו-מאפינג עוצר נשימה, שיוקרן על קירות מוזיאון מורשת החשמונאים, מופע SITE SPECIFIC של לוליינות ולייזר העושה שימוש באחד הבניינים שבמרכז העיר, מופע תופי קודו יפניים, מסיבת רחוב מוארת המלווה בסט אלקטרוני המבוצע בלייב ועוד המון מיצגים, תהלוכות והפתעות המותאמים לכל הגילים החל מילדים ועד למבוגרים. ללא ספק זה הולך להיות ההיילייט של סוכות ומומלץ להגיע. הכניסה חופשית.

חיים ביבס, ראש העיר: "השנה אנו חוגגים את חג סוכות בענק ומחזירים אלינו את פסטיבל סוכות לכל המשפחה, עם תוכנית מושקעת והרבה חשיבה כדי שאלפי התושבים והמבקרים ייהנו מפסטיבל חדשני, תוסס, חווייתי ומסקרן במרכז העיר שלנו. אני מזמין את כולם וכולן לבוא ולחגוג איתנו באווירה מודיעינית מיוחדת ולשמוח ביחד".

לתוכנית הפסטיבל המלאה – לחצו כאן

מופע מפסטיבל ניצוצותמופע מפסטיבל ניצוצות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד