אליפות בתי הכנסת בכדורסל

24/10/2013 כ' חשון תשע"ד

ליגת בתי כנסת 2012

אליפות בתי הכנסת של מודיעין מכבים רעות של בכדורסל חוזרת. זו השנה התשיעית במספר בה, להיט הסתיו של הספורט העירוני, ליגת בתי הכנסת העירונית, מבית היוצר של מחלקת הספורט העירונית יוצאת לדרך. הליגה שהסתיימה בעונה שעברה עם אליפות הסטורית של נבחרת "שבטי ישראל" שגברה בגמר דרמטי על השכנים מהחשמונאים נפתחה בארבעה משחקים.

הליגה שנפתחה במוצאי שבת האחרונים כוללת 16 נבחרות שחולקו לשני בתים כאשר בכל שבוע יתקיים מחזור משחקים של אחד הבתים. בנבחרות רשאים לשחק רק שחקנים המתפללים דרך קבע באותו בית כנסת, חובבים או שחקנים המשחקים בקבוצות רשמיות בליגה ב' בלבד. (עד שלושה שחקנים בכל קבוצה).

משחק פתיחת העונה הפגיש את "צעירי הגבעה" עם נבחרת "שערי יונה". כאשר ממלא מקום ראש העיר, מיכאל חרל"פ זרק את כדור הביניים שפתח את העונה. על המגרש הצעירים שלטו במשחק וניצחו בתוצאה חד צדדית 55-20 כאשר במשחקים נוספים ששוחקו במוצ"ש נצחו "מאיר מודיעין" את מתפללי אודיה/מנורת אבנר בתוצאה 52-33 מתפללי "נריה" הביסו את "אורות הכרמים" בתוצאה 67-37.

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את נבחרת השמשוני עם נבחרת "מכבים-רעות" המשחק היה צמוד לכל אורכו כאשר רק בסוף הצליחו המכדררים משמשוני לגבור על מכבים-רעות בתוצאה 62-58.

במוצאי שבת הקרובים יושלם המחזור כאשר משחקי בית ב' יצאו לדרך כאשר האלופה משבטי ישראל תתמודד עם נבחרת "חושן", הפיינליסטית "חשמונאים" תשחק נגד נבחרת "לב אחים/אדיר במרומים", "משכן שלמה" תשחק נגד "אחדות" ונבחרת "יחד" תשחק נגד נבחרת "היכל נחום".




פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד