עדלאידע מהשירים

17/03/2019 י' אדר ב תשע"ט

ביום שישי 15.3.19 תצא לדרך תהלוכת עדלאידע ססגונית, האירוע השנתי הענק בעיר, הפעם בסימן שירי הילדות מכל הזמנים. תלמידי כיתות ד' בבתי הספר היסודיים, כבר עומלים במרץ רב על הכנת המיצגים והתחפושות בהשראת שירי הילדים ומובטחת חגיגה צבעונית ושמחה.

התהלוכה תצא לדרך מהשעה 12:30 ותצעד לאורך שדרות עמק החולה. בנוסף, מהשעה 11:00 עד 16:00, יופעל מתחם פעילויות לכל המשפחה באמפי פארק החולה ובפארק הדגים, עם יריד שעשועים, מתנפחים, פינת איפור, קליעת צמות ועוד הפתעות. בשעה 14:00 בבמה המרכזית בפארק הדגים, יעלה להופיע מרגי כוכב הפופ שסחף את המדינה במופע לכל המשפחה. הכניסה לכל הפעילויות חופשית, ללא תשלום. מגוון דוכני סדקית ודוכני מזון בתשלום.

כמו תמיד גם השנה, העדלאידע תהיה מונגשת עם מתחם צפייה מונגש לבעלי מוגבלות ראיה מול עמק החולה 32, הכולל תיאור קולי סימולטני באוזניות, של המתרחש בתהלוכה.

הכניסה לבעלי רכב בעלי תו נכה, תתאפשר דרך רחוב עמק החולה, מכיוון דרך יאיר פרג בניגוד לכיוון הנסיעה, עד מרכז שרבט. תושבים או אורחים בעלי תו נכה המעוניינים להיעזר בהנגשה, מתבקשים ליצור קשר עם המוקד העירוני 106 או 08-9725020. מומלץ לשמור מקום מבעוד מועד.

עדלאידע במודיעין מכבים רעות. צילום: חורחה נובומינסעדלאידע במודיעין מכבים רעות. צילום: חורחה נובומינס

חסימת כבישים בעדלאידע 15.3.19


חסימות הכבישים ביום העדלאידע יחלו מהשעה 9:30 ויימשכו עד לשעה 16:00. רכב שיחנה ביום האירוע ברחוב עמק החולה ייגרר.

רחוב עמק החולה משני צדיו מדרך יאיר פרג ועד פינת נחל עיון בסמוך למרכז המסחרי "קאנטרי סנטר", רחוב עמק יזרעאל מזרח ייחסם בצומת עם נחל בזק, רחוב עמק יזרעאל מערב ייחסם בצומת עם רחוב עמק דותן, רחוב נחל הירמוך ייחסם בצומת עם רחוב עמק יזרעאל, רחוב נחל צין יחסם בצומת עם רחוב עמק החולה, בצומת עם רחוב נחל פארן וכן בצומת עם הרחובות נחל חבר ונחל שורק.

לתושבי הרחובות נחל צין, נחל פארן, נחל קדרון ונחל שניר בלבד תותר הכניסה לבתיהם עם הצגת תעודת זהות המעודכנת בכתובת מגוריהם. רחוב נחל פארן ייחסם בצומת עם רחוב עמק החולה (הכניסה והיציאה לתושבי רחוב נחל פארן תתאפשר דרך רחוב נחל צין בלבד).

כמו כן, הרחובות הבאים ייחסמו החל משעה 09:30 עד לשעה 14:30 בלבד: רחוב נהר הירדן במפגש עם עמק החולה דרום, רחוב נחל תבור, ורחוב נחל געתון (לכיוון רחוב עמק החולה) בצומת עם רחוב נחל נטפים. החל משעה 14:30 יפתחו לתנועה רחובות נוספות והם: רחוב עמק החולה צפון מדרך פרופסור יאיר פרג ועד מרכז "שרבט" בשני הכיוונים, ורחוב עמק החולה דרום מקניון עזריאלי ועד לרחוב נהר הירדן. מומלץ לתושבי שכונות משואה, השבטים ומוריה להגיע למרכז העיר דרך שדרות החשמונאים ולא דרך הרחובות נחל צין ונהר הירדן.

ילדים אובדים ירוכזו בכניסה לבית ספר "נתיב זבולון". לא תתאפשר הכנסת בעלי חיים, תרסיסים, כלי רכב דו גלגליים, לרבות אופניים חשמליים, לשטח העדלאידע, וכן לא תתאפשר כניסה עם נשק אישי/צה"לי.

בין השעות 09:30 – 16:00, יחולו שינויים בנתיבי הנסיעה ולוחות הזמנים של התחבורה הציבורית בקווים העירוניים והבין עירוניים.
ניתן להתעדכן על השינויים באתר של חברת קווים ובמוקד המידע הארצי "כל קו" במספר 8787*.

במקרה של גשם תידחה הצעדה ליום שלישי 19.3.

לעדכונים ופרטים נוספים - לחצו כאן לעמוד העדלאידע



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד