אירוע המוזיקה הגדול של הקיץ

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

בשבוע הבא זה קורה: 'המודיעינדי' – אירוע האינדי הראשון של מודיעין מכבים רעות. הפקה משולבת שנולדה באופן עצמאי מהשטח – מצעירי העיר ובני הנוער שחברו לגופים העירוניים כדי ליצור אירוע ייחודי לעיר שיהווה את אירוע השיא של הקיץ לבני הנוער וצעירי העיר.

כיודע, אינדי הוא זרם עצמאי באמנות, בעיקר במוזיקה, שנשען על הפקות עצמאיות (Independent). כבר שנים שבארץ מתקיימים פסטיבלי אינדי שונים שמשלבים מוזיקה מז'אנרים שונים שיודעים לחבר יחדיו את מגוון האוכלוסייה ובשבוע הבא גם במודיעין מכבים רעות.

ביום חמישי 22.8.19 בשעה 21:00 יהפוך מתחם מגה אור במרכז עינב למתחם אירוע לוהט שיכלול שמונה אמנים מהשורה הראשונה בהיפ הופ, ברוק, בפופ ובטראנס ובהם גם זוכת האירוויזיון - נטע ברזילי, פול טראנק, פלד, דה פז בנד, סויסה, שטובי, ספיידרייג', ג׳ובי, ולהקות מקומיות. זאת לצד מתחם פוד טראקס, דוכני פופ אפ ואזורי ישיבה.

על הפקת האירוע אחראים מחלקת הנוער והצעירים, אגף תרבות ואירועים, עמותת סחלבים, מנהלת אופק, מגה אור וכן בני הנוער והצעירים מהעיר שמובילים את האירוע בהתנדבות מלאה משלבי התכנון ועד ההפקה.

פול טראנק. צילום: אוהד רומנופול טראנק. צילום: אוהד רומנו

במחלקת הנוער והצעירים יעמידו לטובת האירוע שאטלים בעלות של 10 שקלים שיחברו בין מרכז העיר למתחם האירוע. בין השעות 23:00-20:30 יצאו האוטובוסים מהתחנות: קניון עזריאלי/כיכר התחבורה, דם המכבים פינת שדרות החשמונאים, עמק בית שאן פינת מרדכי מוטה גור ושד' יצחק רבין (מול מס' 2) ויפזרו חזרה באותן התחנות בין השעות 03:30-02:00.

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל: "המודיעינדי הוא בשורה של ממש לבני הנוער והצעירים בעיר שמביאה לראשונה אירוע אינדי מושקע עם סט אמנים שווים במיוחד. המודיעינדי הוא פרויקט שלא יכל לצאת אל הפועל ללא ההירתמות של כלל הגורמים העירוניים בשיתוף מגה אור ובעיקר עם החבר'ה הצעירים מהעיר שלקחו על עצמם אתגר לא קטן ונרתמו כדי להשפיע ולהביא את הדברים שהם אוהבים וגם להתנסות ולהיות שותפים בהפקה גדולה. אני מזמינה את כל הנוער והצעירים לבוא וליהנות!"



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד