מרוץ מודיעין ה-15

22/08/2019 כ"א אב תשע"ט

השבוע נפתחה ההרשמה המוקדמת למרוץ מודיעין ה-15 שיערך בעיר ביום שישי 22.11.19 ויציע חמישה מסלולי ריצה תחרותיים ועממיים. באגף הספורט בעמותת סחלבים מצפים כמידי שנה לאלפי רצות ורצים.

"חצי מרתון מרוץ מודיעין" הפך עם השנים לאירוע הספורט הגדול של העיר שמושך אליו מידי שנה אלפי משתתפים. המרוץ יערך ביום שישי 22.11.19 ויספק לרצים, ברמות השונות, מסלולי ריצה תחרותיים של 1.8, 5 ,10 וכמובן מקצה של חצי מרתון (21.1 ק"מ). לצד המקצים התחרותיים מציע המרוץ שני מקצים עממיים ללא מדידת זמנים המתאימים גם לילדים, לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ואזרחים ותיקים: מקצה 1.8 ק"מ ומקצה אפרוחים של 300 מ' המיועד לילדים בגילאי 7-3 ולהוריהם. כמו כן, ישלב המרוץ את אליפות בתי הספר היסודיים והעל יסודיים במודיעין מכבים רעות.

מרוץ מודיעיןמרוץ מודיעין

הרישום המוקדם נפתח השבוע באתר עמותת סחלבים ובאגף הספורט מזמינים את תושבי העיר והסביבה, להירשם ולהצטרף לחוויה הספורטיבית. במסגרת הרישום המוקדם עלות ההשתתפות עבור תושבי העיר יעמוד על 80 שקלים במסלולים של ה-5 ו-10 ק"מ ו-100 שקלים לחצי מרתון.

רצים מחוץ לעיר ישלמו עבור השתתפות במסלולים אלו 95 שקלים ו-115 שקלים בהתאמה. כל משתתף, שירשם למסלולים התחרותיים, יקבל ערכת הרשמה הכוללת חולצת ריצה של "סאקוני" וצ'יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק במהלך התחרות.

לחצו כאן להרשמה למרוץ מודיעין ה-15

חבר המועצה ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "מרוץ מודיעין הוא אירוע הספורט הגדול של העיר אשר תפס בשנים האחרונות מקום של כבוד בלוח המרוצים הארצי עם הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים בעולם הריצה. אני מזמין את כולם להירשם במסגרת הרישום המוקדם ולבוא ליהנות מחוויית ריצה ספורטיבית ברחובות העיר."

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "השבוע פתחנו את הרישום לחצי מרתון מרוץ מודיעין שיתקיים בעיר זו השנה ה-15. מידי שנה מושך המרוץ אלפי רצים ורצות שלוקחים חלק בחגיגה הספורטיבית הגדולה של העיר. אני מזמין גם השנה את תושבי העיר להירשם במסגרת הרישום המוקדם וליהנות מהמחיר המוזל."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד