אלפי משתתפים במודיעינדי הראשון

29/08/2019 כ"ח אב תשע"ט

אלפי בני נוער וצעירים מילאו בליל חמישי האחרון (22.8.19) את מתחם מגה אור במרכז עינב כשהגיעו למודיעינדי – אירוע האינדי הראשון של מודיעין מכבים רעות. הם נהנו מלילה של הופעות חיות תחת כיפת השמיים עם אמנים מובילים בהם נטע ברזילי, פולטראנק, פלד וסוויסה.

עם רדת החשכה הפך מתחם מגה אור למתחם פסטיבל אורבני, כאשר את הרכבים בחניון החליפו במה גדולה, דוכני מזון ודוכני פופ אפ וכמובן אלפי בני נוער וצעירים, שזרמו למקום. על הבמה המרכזית עלו בזה אחר זה נטע ברזילי, פול טראנק, פלד והלהקה, דה פז בנד, סויסה, שטובי, ספיידרייג', ג׳ובי ולהקות מקומיות, שהקפיצו את הקהל עד השעות הקטנות של הלילה.

האירוע הוא פרי שיתוף פעולה שנולד מהשטח, מבני הנוער וצעירי העיר שחברו לגופים העירוניים בהם מחלקת הנוער והצעירים בסחלבים, אגף תרבות ואירועים, מינהלת אופק ומגה אור, כדי להרים יחד את אירוע המוזיקה הגדול של הקיץ.

פול טראנק. צילום: חורחה נובומינסקיפול טראנק. צילום: חורחה נובומינסקי

עבודת הפקה של מספר חודשים התנקזה ללילה לוהט במיוחד במהלכו נהנו אלפי בני נוער וצעירים מאירוע מוזיקה איכותי בסדר גדל של ההפקות הגדולות בישראל עם האמנים המובילים בישראל וכל זה במרחק 10 דקות מהבית, במתחם פסטיבל מושקע. כעת המארגנים כבר מתחילים לתכנן איך יראה מודיעינדי 2020.

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל: "בחמישי הבאנו לעיר את אירועי האינדי הראשון ועשינו זאת בגדול. המודיענדי היה סיום מצוין לקיץ מצוין מלא באירועים ופעילויות לבני הנוער וצעירי העיר. אירוע מוזיקה משובח עם אמנים מובילים ואלפי בני נוער וצעירים. תודה לכל השותפים ובעיקר לחבר'ה הצעירים שנרתמו ופעלו רבות בחודשים האחרונים כדי שהאירוע בסדר גודל כזה יצא לפועל ויהווה את אירוע המוזיקה הגדול של הקיץ. נתראה במודיעינדי 2020."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד