כל החוגים ביריד אחד

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

ביום שני (26.8.19) קיימה עמותת סחלבים את יריד החוגים השנתי באמפי עמק האלה. מאות הורים וילדים שהגיעו ליריד הסתובבו בין הדוכנים, נחשפו לחוגים השונים ונהנו מהפנינג ססגוני עם מופעים מגוונים.

פארק עמק האלה התמלא בדוכני הסברה ומידע של יותר מ-100 חוגים, שתפעיל בשנת תש"פ עמותת סחלבים בתחומים שונים ובהם מחול, ספורט, אומנויות, העשרה, הטכנולוגיה, מוזיקה ואומנויות לחימה. החוגים מיועדים לכלל התושבים החל מילדים, דרך נוער וכלה במבוגרים.

המבקרים, בהם גם ראש העיר חיים ביבס, הסתובבו בין הדוכנים, פגשו את המדריכים, התרשמו, התנסו ושאלו שאלות. חלק מהדוכנים אף הציעו התנסות של ממש בתחנות הפעלה שונות בתחומי הספורט וההעשרה.

במקביל, על הבמה המרכזית עלו בזה אחר זה מפעילי ומשתתפי החוגים למופעי ראווה מרשימים בתחום המחול, התעמלות אומנותית, אומנויות לחימה שסיפקו טעימה קטנה ממה שמחכה לילדים בחוגים. לסיום עלה על הבמה המרכזית גם כוכב הילדים "קוגומלו" למופע סוחף וקצבי.

יריד חוגים. צילום: חורחה נובומינסקייריד חוגים. צילום: חורחה נובומינסקי

בעמותת סחלבים ציינו השבוע בגאווה כי היריד היה מוצלח מאוד וחשף את המשתתפים לחוגים החדשים שיפעלו השנה לצד החוגים הוותיקים.

בין היתר, בתחום ההעשרה והטכנולוגיה נוספו השנה חוגים לצילום וערכית וידאו, אנימציה בתלת מימד ו-VR, משחקי חשיבה, לימודי תיכנות לילדים ונוער, אנגלית לגיל הרך, בישול עם ההורים וסדנה לאסטרטגיות למידה.

בתחום האומנות שולבו לאחרונה לצד חוגים קלאסיים של ציור וקרמיקה גם חוגי אומנות המשלבים מחשבים וטכנולוגיה. הספורטאים הצעירים יוכלו למצוא השנה לצד החוגים הוותיקים גם חוגי מחול אפריקאי, פילאטיס, זומבה וריצה וכן קבוצות חדשות של כדורגל ילדות ונערות.

בנוסף, לאור הביקוש, הגדילו בסחלבים את היצע החוגים לקטנטנים ופתחו קבוצות נוספות בתחומים שונים ומגוונים לילדי הגיל הרך. בסחלבים ציינו השבוע כי מידע מלא על כלל החוגים ניתן למצוא באתר העמותה.

חבר המועצה ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "אחרי יריד חוגים מעולה אנחנו נערכים לקראת השנה החדשה עם מפעילים ורכזים מצוינים, שיפוצים של המתקנים ומחירים אטרקטיביים. אני מזמין את כולם להגיע לשיעורי הניסיון ולהתרשם מההיצע והמגוון של חוגי הספורט והעשרה שיש לנו בעיר. תודה לצוות עובדי סחלבים. שתהיה לנו שנת פעילות נפלאה."

עוד לא נרשמתם? ההרשמה פתוחה עכשיו באתר עמותת סחלבים – לחצו כאן



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד