גדול יותר, שמח יותר

22/10/2019 כ"ג תשרי תש"פ

עיריית מודיעין מכבים רעות מזמינה את הקהל הרחב לשלושה ימים חווייתיים בהם יגלו המבקרים את עולם הקרקס מחדש, על ידי מגוון מופעים שהגיעו לישראל ממדינות שמעבר לים.

אמני קרקס מאוקראינה, סין, הודו, גרמניה, וקנדה יגיעו לישראל בחול המועד סוכות למתחם הקרקס הענקי, ויציגו מופעי קרקס ייחודיים, בהם, מופעי אש על גגות בניינים, תהלוכות תאורה, מופעי קצב, אקרובטיקה, מופעי פולקלור ומופעי מקור ייחודיים לפסטיבל, כפר צועני מרהיב וגדול עם שחקנים ופעלולנים, ועוד מגוון הופעות לכל המשפחה שיתקיימו לאורך שלושה ימי פעילות גדושים.

טובי אמני הקרקס מגיעים גם הם לפסטיבל ויופיעו בהופעות שלא נראו מעולם והוכנו במיוחד עבור הפסטיבל. השנה לראשונה יתקיים מופע מקור משותף ל"בסקולה", בית הספר לקרקס ולהקת "שקטק" המייצגת את ישראל רבות בחו"ל והחיבור בין השניים ישלב בין תנועה וצליל, קרקס וקצב.

שלהבות על הגגותשלהבות על הגגות

לילדים בגילאי 3 ומעלה, יהיה מגוון סדנאות קרקס מעולם האומנויות עם מגוון רחב של כלים: ג'אג'לינג, מקל פרח, צלחות סיניות, סרט מחול, חישוקים ועוד. בתאריכים ה-16-15/10.19, בתי ספר לקרקס של ילדים ובני נוער מרחבי הארץ, יבצעו מגוון מופעים וב-17.10.19 יתחרו שמונה מופעים על מופע הקרקס המקצועי הטוב ביותר בישראל.

לנוחיות המבקרים, שאטלים ללא עלות יצאו לאירוע מתחנת רכבת "מודיעין מרכז". הפסטיבל פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום. לחצו כאן לתוכנייה.

חיים ביבס, ראש העיר מודיעין מכבים רעות: "זו השנה השמינית שאנו מקיימים את הפסטיבל, ולמרות זאת, יש לנו הרבה מה לחדש ולהפתיע במופעים שלא נראו כמותם בארץ. אני מזמין את הקהל הרחב, מכל הגילאים, להגיע למודיעין מכבים רעות, הלב הפועם של ישראל, וליהנות מהופעות, תהלוכות ומופעים מיוחדים שאפשר לראות רק אצלנו בעיר בשלושת ימי הפסטיבל בחול המועד סוכות."

ג'קי בכר, מנהל והמפיק האומנותי של הפסטיבל: "אנחנו גאים לפרוץ את גבולות הפסטיבל, השנה מגיעים אלינו מופעים מעבר לים, ומהמזרח הרחוק מסין והודו, ומצד שני להרחיב את מנעד האטרקציות וההפתעות בתחום הקרקס בכלל. כפר צועני, תהלוכות אור מיוחדות ואפילו מופע מקורי מהמגזר הדתי. בואו ליהנות."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד