הצלחה לפסטיבל צלילי סתיו

16/12/2019 י"ח כסלו תש"פ

מוסיקה וצלילים מכל הגוונים עטפו את העיר מודיעין מכבים רעות, שחגגה 20 שנה לפסטיבל "צלילי סתיו" האהוב. אלפי תושבים ובהם משפחות, צעירים ומבוגרים הגיעו למופעים המיוחדים, שכמו תמיד, נפרשו בכל רחבי העיר, כולל מיקומים לא שגרתיים כמו למשל – הגשר החדש המחבר בין שכונות נופים וציפורים, אתר הטבע בקעת הנזירים בשיתוף עם קק"ל, "הנחל הרטוב" בפארק עמק איילון ועוד, כאשר מרבית המופעים ללא תשלום.

הפסטיבל נפתח ביום חמישי 21.11.19, בהופעה המחשמלת של להקת רוקפור שאירחו את הזמרת דנה ברגר בהיכל התרבות, במופע שעורר בקהל פרץ נוסטלגי של השירים הנצחיים מהאלבום "שבלול".

למחרת ביום שישי 22.11.19 , התמלא האולם עד אפס מקום בהופעתו של יהודה פוליקר עם להיטיו מכל הזמנים.

מעבר להופעות אלו בהיכל התרבות, התמלאה העיר כאמור במופעים חינמיים של הרכבים מוזיקליים שונים שיצרו יחדיו חגיגה אורבנית של צבע ומוזיקה מכל גווני הקשת כך שכל אחד יכול להתחבר למופעים על פי סגנונו האישי, בין היתר, מוזיקה צוענית, ים תיכונית, חסידית, רוק, פופ, קלאסית ועוד ועוד.

מלבי טרופיקל . צילום: חורחה נובומינסקימלבי טרופיקל . צילום: חורחה נובומינסקי

חיים ביבס, ראש העיר: "הפסטיבל שמלווה אותנו ב-20 שנים האחרונות, הוא פסטיבל חשוב ואהוב שמחזק את תחושת הקהילתיות ומנגיש את המוזיקה על כל גווניה, לטובת כל גווני האוכלוסייה וזה סוד הצלחתו הרבה לאורך השנים. בשנה הבאה, תצטרף לחגיגה השדרה המרכזית, שתהווה מקום חדש ואטרקטיבי לאירועי הפסטיבל כמו גם לאירועי תרבות נוספים, ואין לי ספק, שזה יוסיף עניין רב ובילוי מהנה עבור התושבים."

אלעד שמעונוביץ', מחזיק תיק תרבות ואירועים: זה היה סוף שבוע מעולה, עם עשרות הופעות ואירועים, אמנים והרכבים מוכשרים, מקומות ייחודיים ברחבי העיר ואלפי תושבים שהצביעו ברגליים. תודה לאגף תרבות ואירועים שהפיק פסטיבל מצוין ותאם את הכל חוץ מהסתיו... תודה לכל התושבים על הפרגון והערכה. פסטיבל שרץ כבר 20 שנה זה אומר הרבה מאוד."

אלון שמידט, מנהל אגף תרבות ואירועים: "חגגנו השנה 20 שנות תרבות עם איכות. הקהל הרב שהגיע ועבר ממופע למופע הוכיח שעם איכות לא מתפשרים ושהוא נותן אמון בעשייה התרבותית הנעשית בעיר ע"י אגף התרבות, לכל גיל. הפסטיבל נחתם בקונצרט של תזמורת כלי הנשיפה של באר שבע עם 65 נגנים ו-100 זמרים וסיכם את שלושת ימי הפסטיבל בגראנד פינלה גדול. אני מודה לאמנים ולצוות האגף וכמובן, לכל התושבים שבאו ונהנו מעוד אירוע מבית היוצר של אגף התרבות. להתראות בשנה הבאה!."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד