הדלקת נר ראשון במע''ר

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

אלפי תושבים הגיעו בערב חנוכה 22.12.19, למרכז העסקים החדש של העיר בשדרה, שברחוב דם המכבים, אשר השתתף לראשונה, בחגיגות חג החנוכה העירוניות.

באירוע, הדליק ראש העיר, חיים ביבס את הנר הראשון של חנוכה בליווי מקהלת הנשים "רוני מודיעין" והחזן אבנר פיש.

ביבס, אשר יזם את הקמת המע"ר בעיר, אמר באירוע כי "הערב, זהו אירוע היסטורי. תוצאה של הרבה עבודה ממושכת שהביאה לנו את מרכז העיר באופן סמלי בנר ראשון של חנוכה, כיאה לעיר המכבים. עד היום, אני מחזיק את השרטוט של מרכז העיר אצלי שנבנה מתוך חזון לייצר מרכז חי ונושם של העיר, עם עירוב שימושים אמיתי של מסחר, תרבות ובילוי, מלונאות ומשרדים".

"האמנתי בפרויקט הזה, שיהפוך ללב הפועם של מודיעין מכבים רעות והנה בשנתיים הקרובות, נראה את החזון מתממש, עם מרכז מוסיקה ותרבות שייפתח באביב הקרוב, פתיחה של מסעדות ובתי קפה בהדרגה, פרויקט מגורים, בניין תחנת המשטרה, ומוזיאון מורשת מודיעין, שהתחלנו לבנות, ונחנוך בעוד כשנה. מגיע לכם התושבים הטוב ביותר ואני מאחל לכולכם חג שמח."

הדלקת נרות מרכז העסקים החדשהדלקת נרות מרכז העסקים החדש
הדלקת נרות מרכז העסקים החדשהדלקת נרות מרכז העסקים החדש

באירוע, בו השתתפו גם חברי מועצה, חולקו לתושבים סופגניות ומטבעות שוקולד על ידי דמויות "מודי החשמונאי". בנוסף, נהנו העוברים ושבים מאווירה נעימה ומוזיקה של שני הרכבים מוזיקליים שהופיעו בשדרה עם כלייזמרים ומוסיקה צוענית ושמחה.

כמו כן, נפתח באירוע לראשונה לתנועה הכביש בשדרה, משני צדדיו, המוביל מרחוב דם המכבים ליד בניין העירייה, לכיוון קניון עזריאלי בטקס גזירת סרט על ידי ראש העיר.
מרכז העיר, אשר אורכו כקילומטר ישמש מוקד לבילוי ולפנאי, ויכלול עשרות חנויות, חמישה בתי קפה ומסעדות קטנות שיפתחו בהדרגה על השדרה המרכזית, אטרקציות מים של מזרקות ובריכות נוי, אמפי קטן וכן, מתחם ספסלי ישיבה מיוחדים בשילוב מים ותאורה מעוצבת.

לא מכבר גם הונחה אבן הפינה למוזיאון מורשת החשמונאים שיהווה נוף ייחודי בארץ ובנייתו צפויה להסתיים בעוד כשנה וחצי וכן, מגיעות לסיומן העבודות להקמת למרכז המוסיקה העירוני, שישמש מקום להופעות ותרבות עבור התושבים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד