מודיבוס גם בשבת

05/02/2020 י' שבט תש"פ

ביום שישי 10.1.20, למרות מזג האוויר החורפי חזר לפעול "מודיבוס" קו ההסעות המיוחד של עיריית מודיעין מכבים רעות בשיתוף עם אגודת "שבוס" ובהפעלת אגף חברה נוער וצעירים שמסיע את תושבי העיר מגיל 14 ומעלה לתל אביב ובחזרה, בעלות סמלית של 10 שקלים בלבד, לכל כיוון.

החל מתאריך 25.1.20 יורחב הקו ויחל לפעול גם בימי שבת בין השעות עשר בבוקר לארבע אחר הצהריים.

הסעה כמעט מלאה עשתה, ביום שישי בלילה, את הדרך על כביש 431 ממודיעין מכבים רעות לתל אביב. הקו המיוחד אותו מפעילה העירייה באמצעות אגודת "שבוס" ואגף חברה, נוער וצעירים חזר לפעילות ואפשר לתושבי העיר לצאת לבלות בעיר הגדולה בהסעות מסודרות.

תוך כך העירייה עדכנה השבוע כי כחלק משיפור השירות ובהתאם לשיח מול משתמשי השירות בוחנת העירייה להתאים את שעות הפעילות כך שיאפשרו לכמה שיותר תושבים ליהנות מההסעה, שתפעל בשלושה סבבים, תצא מהעיר מהתחנה הסמוכה לעזריאלי פאלאס מודיעין תמשיך לכיכר התחבורה ומרכז עינב ומשם תצא למוקדי הבילוי בתל אביב ותעצור בתחנות בשדרות רוטשילד פינת אלנבי, כיכר דיזינגוף ונמל תל אביב.

עוד נמסר כי מיקום התחנות בתל אביב תואם עם מיקומי התחנות של "נעים בסופ"ש" שירות ההסעות של עיריית תל אביב ויאפשר למודיעינים להשתמש בתוך תל אביב בשירות זה.

בימים אלה פועלת העירייה להרחבת פעילות מודיבוס גם ליום שבת הקו יפעל במתכונת דומה לזו של יום שישי: שלושה סבבי פעילות בין השעות עשר בבוקר לארבע אחר הצהריים ובאותן תחנות, הנמצאות בסמוך לתחנות "נעים בסופ"ש" של המיזם התל אביבי.

הרישום להסעות באתר עמותת סחלבים – לחצו כאן על הקישור

עלות הנסיעה היא 10 שקלים לכל כיוון. הנסיעה מותנית ברישום חד פעמי – ללא עלות - לחברות באגודת "שבוס". בני נוער בגילאי 14 עד 18 מחויבים באישור הורים לנסיעה. ילדים בגיל צעיר מ-14 יכולים לעלות להסעה רק בליווי הוריהם.

מודיבוס ממודיעין לתל אביב ובחזרהמודיבוס ממודיעין לתל אביב ובחזרה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד