מוקירים את העובדים הסוציאליים בעיר

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

כשברקע מתמודדת המדינה עם מניעת התפשטות נגיף הקורונה, צויין השבוע יום ההוקרה הארצי לעובדים הסוציאליים בעיר מודיעין מכבים רעות.

רק לפני כשנה, נחתמה במעמד חגיגי אמנת השירות לעובדים הסוציאליים בעיר באגף השירותים החברתיים, אשר במסגרתה התחייבו להיות החלופה הראשונה בסיוע במצבי מצוקה זמניים או מתמשכים, לתושבים, קבוצות וקהילות.

בימים מאתגרים אלה, באה לידי ביטוי אמנת השירות במלוא עוצמתה. המוקד העירוני הורחב למוקד חירום, ובו גם שירותי רווחה שונים הניתנים לתושבים וללקוחות האגף, 24 שעות ביממה.

במכתב תודה שהוציא טאוב לכל עובדי האגף הוא כותב:'' ''שנה חלפה מיום ההוקרה שערכנו לכבודכם ואתם ניצבים כיום בחזית העשייה החברתית הארצית והעירונית במסגרת המאבק במגפת הקורונה כאשר את האירוע החגיגי שתוכנן עבורכם החליפה הערכות חירום אליה התגייסתם עם כל הלב והיכולות תוך מילוי חובתכם המקצועית, הערכית והעירונית באופן מעורר השתאות".

"דווקא בימים אלו בהם קיימת אי ודאות רבה, אני מבקש להוקיר ולהכיר את פעילותכם ופועלכם ובתרומתכם הייחודית להצלחת המענים העירוניים בתקופת החירום אליה נקלענו, לקידום שיווין חברתי, איכות חיים וביטחון אישי עבור תושבי העיר''.

''אתם העובדים הסוציאליים, עובדי המנהלה, רכזות הקליטה ושאר עובדי החירום בעירייה מהווים דוגמא לאגף שיודע ליזום, לתת מענים ולאפיין צרכים גם בשעת חירום''. הוסיף טאוב במכתב שנשלח גם לענבל חרמוני יו''ר ארגון העובדים הסוציאליים שנפגשה איתו בשבוע שעבר לישיבת עבודה לצורך קידום מעמדם של העוסי''ם בישראל בכלל ובמודיעין בפרט.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים, עמיעד טאוב: "אתם הניצבים בחזית העשייה העירונית, מהווים סיירת המטכ"ל החברתית ונותנים מענים מקצועיים ברגישות רבה לתושבי העיר, נזקקים, קשישים, משפחות ובהן אנשים עם מוגבלויות, עולים ועוד רבים. אני מאחל כי נחזור מהר לשגרה ותודה על פעילותכם! "



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד