הצילום הטוב ביותר

29/03/2020 ד' ניסן תש"פ

תחרות הצילום "ילד-טבע-עיר" ממשיכה בצל משבר הקורונה, לאחר שמעט זמן לפני שפרץ בארץ, עוד הספיקה להתכנס ועדת ההיגוי של התחרות - ולבחור את התמונות הטובות ביותר, שיעלו להצבעת התושבים. הוועדה כללה נציגים של העירייה מהאגפים השונים ונציגים מהחברה להגנת הטבע.

תחרות הצילום "ילד-טבע-עיר" מתקיימת זו השנה הרביעית בשיתוף פעולה בין העירייה לבין החברה להגנת הטבע, במסגרת "שבוע טבע עירוני" של החברה להגנת הטבע המתקיים בתחילת חודש מרץ בכל רחבי הארץ.
השנה נרשם מספר יפה במיוחד של נרשמים לתחרות, כ-100 צילומים של ילדים ובני נוער מכיתה א' עד י"ב.

כל התמונות נבדקו על ידי הוועדה שבחנה אותן על פי קריטריונים שונים שהמרכזי בהם הוא ייצוג של טבע בר, צמחים או חיות בר (ולא טבע מלאכותי). בנוסף, נבחרו תמונות שבהן ניכר תכנון בקומפוזיציה של התמונה כמו גם, איכות טובה וברורה.

בסופו של דבר עלו לגמר ולהצבעת התושבים 15 תמונות. 10 תמונות בקטגוריית בתי הספר היסודיים ו-5 תמונות בקטגוריית בתי הספר העל יסודיים. ההצבעה מתקיימת כאן באתר עד לתאריך 2.4.20 בשעה 12:00. לחצו כאן להצבעה באתר העירייה

בשנים האחרונות, זכתה התחרות להצלחה רבה ואלפי תושבים לקחו חלק בהצבעות ובעירייה מקווים שכך גם יהיה השנה. שלושת הצילומים הזוכים במקומות הראשונים, יזכו בפרסים.

סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "גם בתקופה מאתגרת זו מנסים ככל האפשר, לקיים פעילות שונה ולכן אני מזמין את כולם להיכנס לאתר ולהצביע עבור התמונות שנשלחו אלינו בתחרות. נקווה שהתקופה המאתגרת הזו תעבור כמה שיותר מהר, על מנת שנוכל להמשיך וליהנות גם מהטבע וגם מהעיר שלנו".

אביטל יוגב, מנהלת קהילת מודיעין והסביבה של החברה להגנת הטבע: "כמה סמלי שדווקא בתקופה בה אנחנו מצווים להסתגר בבתים, עולה לאוויר תחרות הצילומים בה ילדי העיר יצאו אל הטבע העירוני ליד הבית, התבוננו והנציחו רגעים מרגשים, מהתקופה בה ניתן היה לעשות זאת. כמובן, שזוהי פעילות סביבתית אחת מיני רבות שניתן לעשות בשהות שנכפתה עלינו בבית. אני מאחלת לכולנו בריאות שלמה וחזרה מהירה לשגרה ולטבע, ומקווה כי כעת נדע להעריך מעט יותר את הסביבה והמערכות האקולוגיות החשובות. קדימה, להצביע!"

כלניות בפארק עמק החולהכלניות בפארק עמק החולה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד