טקסי יום הזיכרון ועצמאות

28/04/2020 ד' אייר תש"פ

ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, יחול ביום שני 27.4.20. שלא כמו בעבר, השנה הוביל אגף תרבות ואירועים תכנית אחרת לציון יום חשוב זה, בצל משבר הקורונה. זאת מתוך מטרה לקיים טקס עירוני מכובד, המנציח את זכר הנופלים למען המשפחות השכולות ותושבי העיר.

הטקס ישודר בדף הפייסבוק ובכך יתאפשר לתושבים לשתף ולהגיב בפייסבוק העירייה, על מנת להעניק את תחושת האחדות והקהילתיות, בעת שאנשים יושבים בבתיהם. תחילתו של הטקס בשעה 20:00 מיד לאחר הצפירה.

בטקס יישאו דברים ראש העיר, חיים ביבס, רב העיר מודיעין אליהו אלחרר, יו"ר סניף יד לבנים מודיעין מכבים רעות ואביו של סמל ראשון עוז צמח ז"ל, חיים צמח ואביו של רב סרן רודריגו יוליאן רוסטסקי ז"ל, מריו רוסטסקי.

הטקס ילווה בקטעי קריאה וחזנות בהשתתפות החזן אבנר פיש, ונציגי עירייה. זאת לצד שירים שיבוצעו על ידי טל סונדק בליווי גלעד שפירא.

לחצו כאן לצפייה בטקס בעמוד הפייסבוק העירוני – השידור יתחיל בשעה 19:58

בסיום הטקס, יוקרנו שמות חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, תושבי העיר.

למחרת, ערב יום העצמאות 28.4.20 יחול גם הוא במתכונת מצומצמת ושונה משנים קודמות, בצל הקורונה. במעבר שבין יום הזיכרון לערב יום העצמאות ישודר שיר מעבר שיבוצע על ידי טל סונדק בליווי גלעד שפירא.

לאחר מכן, בשעה 20:30 עם תחילתו הרשמית של ערב יום העצמאות, ישודר דבר ראש העיר, חיים ביבס לתושבים. בשעה 21:00 תשודר תפילה ופרקי הודיה לישראל מפי החזן אודי אולמן.

יום הזיכרון


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד