מרכז הספורט העירוני נפתח

20/05/2020 כ"ו אייר תש"פ

מרכז הספורט העירוני

בהתאם להנחיות המאפשרות חזרה מדורגת לשגרה, נערכת העירייה לפתיחתם המחודשת של מוסדות עירוניים. כזכור, בשבוע שעבר נפתח שירות ייעוץ לאזרח לקבלת קהל בהתאם לתו הסגול, והשבוע מצטרף מרכז הספורט העירוני שהחל לפעול ביום ראשון 17.5.20 כאשר בשלב ראשון רק חדר הכושר נפתח.

מנהלת אופק האחראית על ניהולו של מרכז הספורט, נערכה בתקופה האחרונה לקראת פתיחתו, במגבלות התקנות והנחיות התו הסגול, כך שמחד יוכלו תושבים לשוב לפעילות גופנית ומצד שני, למנוע ככל הניתן את התפשטות נגיף הקורונה.

לפני הפתיחה, נוקה המקום בדגש על מתקני הכושר וחדרי השירותים באופן יסודי, וכך ימשיך להיות עם הפעלתו המחודשת של המרכז.

בנוסף, סומנו מתקנים אשר לא ניתן לעשות בהם שימוש בתקופה זו, וכן תהיה חובת חבישת מסכה לפני ואחרי האימון, ושמירת מרחק של שני מטרים בין המתאמנים.

שעות הפעילות של המרכז יהיו 23:00-14:00, כאשר האימונים יבוצעו בקבוצות של עד 25 מתאמנים. לכל קבוצת מתאמנים, יוקצה זמן של 75 דקות, על פי חלונות זמן שנקבעו מראש, כך שיש להירשם למועד האימון המבוקש.

בנוסף, יש לשלם מראש לאימון, ובהקשר זה מדגישים במנהלת אופק כי מחיר הכניסה שנקבע לכל יחידת אימון, הוא 15 שקלים בלבד והכניסה תקפה ל-48 שעות. בשלב זה, לאור המגבלות לא ייעשה שימוש במנויים או כרטיסיות, והזכויות של המנויים ישמרו עד לחזרה למתכונת רגילה.

אז איך זה מתבצע? יש להירשם ולהזמין רכישה ראשונית באופן מקוון ונוח, באתר-לחץ כאן

לאחר התשלום, כרטיס הכניסה נשלח במייל עם ברקוד QR אותו מציגים בכניסה על מסך הטלפון הנייד. רישום מראש לאימון לאחר התשלום, מתבצע באמצעות אפליקציה easy shape אותה ניתן להוריד בחנויות האפליקציה או כאן בקישור

באפליקציה יש להזדהות על פי מספר הטלפון שהוזן ברכישה הראשונית באתר.

מרכז הספורט העירונימרכז הספורט העירוני


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד