היכל התרבות חוזר לפעילות

30/06/2020 ח' תמוז תש"פ

היכל התרבות מודיעין חוזר לפעילות ב-23.6.20 לאחר שגובש מתווה הממשלה להחזרתם של התיאטראות. אתם מוזמנים לחזור וליהנות מחוויה תרבותית ומגוון מופעים, הופעות והצגות כאן בעיר. התוכנית המלאה נמצאת באתר היכל התרבות – לחצו כאן על הקישור.

על פי הנחיות "התו הסגול", אולם היכל התרבות יוכל להכיל עד 75% מהתפוסה הרגילה, כלומר עד 450 איש. זאת כאשר אנשים הנפגשים על בסיס קבוע או חיים יחד, בין היתר, משפחה גרעינית וחברים, יוכלו לשבת "כקפסולה" זה לצד זה.

כמובן שבין כל "קפסולה", גם ברכישת כרטיסים באתר האינטרנט של ההיכל, מפת האולם תותאם ל"תו הסגול" וישמר הריחוק החברתי, שמשמעו מרווח של כיסא אחד.

עוד קובעות ההנחיות כי לאולם יש להגיע עם מסכה, תהיה מדידת חום בכניסה ועמדות חיטוי לבאי ההיכל.

דגש חשוב נוסף שיוקפד הוא הניקיון המוגבר בסוף כל הצגה, כולל מושבים וחדרי השירותים. בנוסף הכניסה והיציאה מהאולם יהיו בהדרגה ועל פי ההנחיות.

שמעון גואטה, יו"ר עמותת מופעים: "אני שמח לבשר שבהתאם להנחיות משרד הבריאות היכל התרבות מודיעין ישוב לפעילות בהדרגה, בהתאם למתווה שאושר. אנו מחויבים בהפרדת כסאות ומקווים לחזור במהרה לתפוסה מלאה. אנו פועלים ככל הנדרש לשמור על בריאות לקוחותינו בהתאם להנחיות, ואנו חוזרים עם שלל אירועים בהם הקרנת סרטי טרום בכורה ועוד דברים טובים שמחכים לכם".

דליה אוסדון, מנכ"לית היכל התרבות מודיעין: "ברצוני להודות לתושבי מודיעין מכבים רעות בכלל ולמנויים שלנו בפרט על אדיבותם והתחשבותם במהלך תקופת הקורונה. אנחנו חוזרים בכוחות מחודשים , עם תכנית עשירה ומגוונת עבורכם, ונמשיך לספק לכם כתמיד חוויות מהנות ושירות אדיב כפי שההיכל חרת על דיגלו, וכל זאת "קרוב לבית". מאחלת לכולנו חזרה לשגרה במהרה!"

היכל התרבותהיכל התרבות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד