נערכים לעונה ה-12

01/07/2020 ט' תמוז תש"פ

הסגל החדש של קבוצת הבוגרים בעירוני מודיעין הולך ומתגבש וסבב ההחתמות האחרון כלל עד כה חמישה שחקנים חדשים שצפויים לשדרג את הקבוצה ומהווים הצהרת כוונות ברורה לקראת העונה ה-12. במקביל מתקיים בימים אלה מו"מ עם מספרים שחקנים נוספים.

בעירוני מודיעין ממשיכים בהכנות לקראת העונה הקרובה. לאחר שלקראת סוף העונה שעברה הצטרף לקבוצת הבוגרים המאמן פיני עייש שנחשב למאמן המעוטר ביותר בליגות הנמוכות בכדורגל הישראלי שזכה ב-9 תארים (7 אליפויות ו-2 גביעי מחוז), מכוונים בעירוני מודיעין גבוה כשהמטרה היא אליפות. בהנהלת המועדון יחד עם הצוות המקצועי עובדים על ההכנות ושדרוג הסגל לקראת העונה הבאה כאשר בשלב זה הוחתמו חמישה שחקנים חדשים:

עידן חג'ג שנחשב לאחד הקשרים הטובים בליגות הנמוכות עם 4 עליות ב-5 השנים האחרונות כשבעונה הקודמת העלה את צעירי טייבה לליגה א׳, חתם וישולב בקבוצה.

גדיף וורקאט, שעשה שתי עליות ליגה עם האדומים אשדוד ושיחק בעונה שעברה במכבי קריית מלאכי ובמכבי עירוני שדרות, יגיע לעמדת הכנף בעירוני מודיעין.

שחק בן שבת, שגדל במחלקת הנוער של עירוני מודיעין וסיים את עונתו הראשונה בבוגרים כמלך השערים של הקבוצה, חוזר לעירוני מודיעין אחרי עונה אחת בבני יצ'אלאל רחובות היישר לקישור.

גם הבלם שגיא כהן, שהיה חלק משמעותי בעלייה של עירוני אשדוד לליגה א׳ לפני שנתיים, הצטרף לקבוצה הבוגרת וצפוי לשדרג את חוליית ההגנה.

עמירן ביטון, שכבר שיחק בעבר תחת עייש באדומים אשדוד ורשם איתו שתי עליות רצופות ובעונה שעברה שיחק בקריית מלאכי. ביטון מגיע כשחקן קישור רב גווני שיכול לשחק גם כמגן שמאלי ובלם.

המאמן, פיני עייש: "אני מרוצה מקצב ההחתמות שלנו, הבאנו שחקנים שאני רוצה ומאמין בהם. בסגל הזה נצליח לעמוד במטרה שלנו ולהתמודד על האליפות. הדרך היא ארוכה ואני משוכנע שהתמודדות לא תהיה פשוטה, אך מאמין בלב שלם שנצליח לעמוד במטרה עם השחקנים, הצוות המקצועי והתמיכה של המערכת שמגיע מלמעלה ועד למטה.

"בהזדמנות הזו רוצה להודות ליו"ר המועדון אלי סבח ומ"מ ראש העיר שלמה פסי שבכל החודש האחרון עבדנו מאוד קשה כדי להצליח להשיג סגל טוב ואני בטוח שנעשה עונה טובה ונעמוד בציפיות. מפה קורא גם לאוהדים לבוא לעודד ולדחוף אותנו, אנחנו מצדנו ניתן סיבות טובות לבוא וליהנות מהמשחקים."

עידן חג'ג עם הנהלת המועדוןעידן חג'ג עם הנהלת המועדון


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד