פועלים למען העסקים בעיר

16/07/2020 כ"ד תמוז תש"פ

בעקבות הנחיות הממשלה החדשות שנכנסו לתוקף ביום שני 6.7.20 המגבילות התקהלות במבנים סגורים, החליט ראש העיר חיים ביבס על מתן הקלה משמעותית למען בעלי העסקים המקומיים שברשותם מסעדות, ובתי קפה.

על פי יוזמה זו, יוכלו בעלי המסעדות, ובתי הקפה להרחיב את שטחי הישיבה לסועדים ולמבלים הנמצאים באוויר הפתוח מחוץ לבית העסק, זאת כאשר לא ייגבה מבעלי עסקים אלו תשלום נוסף מהעירייה, בגין הרחבת שטחי הישיבה.

הקלה זו כוללת את כל המסעדות, ובתי הקפה במרכזים המסחריים, במע"ר, במרכז עינב, בקניון ובכל אזורי המסחר בעיר ולמעשה תאפשר לבעל העסק להרחיב את שטחי הישיבה בחוץ ובלבד שיעמוד בהנחיות התו הסגול ובמגבלות החדשות.

נדגיש כי על בעלי העסקים אשר מרחיבים את שטחי הישיבה בחוץ, לעשות זאת ללא הפרעה לתנועת הולכי הרגל בדגש כמובן על שמירה על בטיחותם של העוברים ושבים ומניעת התקהלות. נושא זה ייאכף על ידי הפיקוח העירוני על מנת לוודא שאכן הדבר אינו יוצר מפגעים במרחב הציבורי.

תיאום הרחבת שטחי הישיבה בחוץ יעשה מול מחלקת קידום רישוי עסקים טל. 08-9726155 , 08-9726203 או במייל miriam_d@modiin.muni.il

חיים ביבס, ראש העיר: "המגבלות החדשות מהוות פגיעה משמעותית בבעלי העסקים המקומיים שלנו. לצד הצורך בהגברת האכיפה למניעת התפשטות נגיף הקורונה, אנו ערים למצוקת בעלי העסקים ובודקים כל הזמן כיצד ניתן לסייע להם בתוך התקופה המורכבת והמאתגרת שאנו חווים, כשהמטרה היא לשקם את העסקים ולקיים שגרה ככל הניתן, אל מול שמירה על בריאות הציבור. אני מאמין, כי היוזמה אותה אנו מובילים תסייע לעסקים. אני קורא לכל בעלי העסקים להמשיך כמובן להקפיד לקיים את הנחיות משרד הבריאות".

מרכז מרלז


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד