החלה ההרשמה לחוגי סחלבים

05/08/2020 ט"ו אב תש"פ

בעמותת סחלבים נערכים לקראת שנת פעילות חדשה במערך החוגים תחת מגבלות הקורונה. הרישום המקוון נפתח השבוע באתר העמותה

מערך החוגים יכלול השנה יותר מ-100 חוגים ופעילויות בפריסה עירונית שיפעלו תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול.

חוגים הם הזדמנות נהדרת לשמור על שגרה, לצאת מהבית, להזיז את הגוף, לפתח כישורים חברתיים וליהנות מחוויות מעשירות. בין אם בחוגים קלאסיים כמו ציור, כדורגל, ג'ודו ומחול ובין אם בחוגים חדישים בהם לומדים הילדים לתכנת, להדפיס בתלת מימד או לעצב משחקי VR.

לאורך השנה מפעילה עמותת סחלבים קשת רחבה של יותר מ-100 חוגים בתחומי המחול, הספורט, האומנויות, ההעשרה, הטכנולוגיה המוזיקה ואומנויות הלחימה.

מערך חוגי העמותה מחולק לשני חלקים עיקריים: חוגי הצהריים המתקיימים בתוך בתי הספר היסודיים בהמשך ישיר ליום הלימודים, בהתאם למערכת השעות, וחוגי אחר הצהריים הפועלים בעשרות מוקדים בבתי הספר ובאולמות הספורט ברחבי העיר.

חוג קפוארה בסחלביםחוג קפוארה בסחלבים

בשלב זה נפתח באתר העמותה הרישום לחוגי אחר הצהריים ובסחלבים מציינים כי עם פתיחת שנת הלימודים וקבלת מערכות השעות, ייפתח הרישום גם לחוגי הצהריים בבתי הספר.

בעמותת סחלבים ציינו השבוע כי הם ערוכים להפעיל את מערך החוגים על פי הנחיות התו הסגול, כפי שפעל השנה החל מחודש מאי.

בסחלבים מזמינים את התושבים להירשם ולשריין מקום בקבוצות לשנה הבאה ועדכנו כי במידה ושנת הפעילות לא תפתח כסדרה לא יבוצע חיוב.

יו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "הקורונה תישאר אתנו בזמן הקרוב ולכן חשוב שנדע לשמור על שגרת החיים לצידה. בסחלבים, יחד עם מפעילי החוגים, ערוכים לקבל את ילדיכם בסביבה נעימה המאפשרת מפגש בטוח תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות. גם השנה הכנו בשבילכם מערך חוגים מגוון הכולל יותר מ-100 חוגים, כדי שכל אחד ואחת יוכלו למצוא את מה שהם אוהבים. מזמין אתכם להתרשם באתר ולשריין מקום לשנת הפעילות הקרובה."

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "מחקרים רבים הוכיחו כי לצד ההנאה והפן החווייתי, חוגים תורמים רבות לפיתוח כישורים מוטורים, קוגניטיביים וחברתיים אצל ילדים ובני נוער ואף מעניקים כלים משמעותיים שיסייעו להם בחייהם הבוגרים. לכן, שמנו לעצמנו למטרה להעמיד לילדי העיר מערך חוגים מגוון ואיכותי שיאפשר התפתחות חווייתית ומהנה. אני מזמין את התושבים להיכנס לאתר, להתרשם ממגוון החוגים ולשריין מקום לשנה הקרובה."

לאתר הרישום לחצו כאן

חוג כדורגל בסחלביםחוג כדורגל בסחלבים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד