נפתח הרישום לקונסרבטוריון

13/08/2020 כ"ג אב תש"פ

בקונסרבטוריון העירוני בעמותת סחלבים נערכים בימים אלה לקראת שנת הפעילות הקרובה שתיפתח בחודש ספטמבר.

השנה שמו בקונסרבטוריון דגש מיוחד על הרחבת המגוון הכלי ועידוד התלמידים להשתלב בהרכבים מוזיקליים, כאשר לצד הכלים הקלאסיים הוחלט להפחית את העלות של לימודי הנגינה במספר כלים נבחרים בהם גיטרה בס, סקסופון, קלרינט, חצוצרה וצ`לו.

כמו כן, תלמידי הקונסרבטוריון יוכלו ליהנות ממחיר מופחת להשתלבות בהרכבים אשר מעשירים ומפתחים את היכולות המקצועיות והאישיות של הנגנים.

גם מקהלה מקצועית חדשה תקום השנה ובמסגרת השיעורים ילמדו המשתתפים שירה במיומנות גבוהה, תוך הקניית בסיס נרחב לעולם המוזיקה בכלל ולשירה בפרט.

השנה שולבה גם תכנית חדשה לגיל הרך המפגישה את הקטנטנים בגילאי 6-4 עם העולם המופלא של המוזיקה באופן חוותי ובקבוצות קטנות. זאת בנוסף לשיעורי התיגוף המשלב קצב והומור, תיפוף גוף ונגינה על דליים ופחים תוך שימוש בקול, תנועה ומשחק.

כידוע, בקונסרבטוריון העירוני מלמדים מורים ומורות, בעלי השכלה גבוהה בתחום המוזיקה ובעלי ניסיון רב בהוראת נגינה, בפיתוח קול, כלי נשיפה, כלי קשת, כלי פריטה, כלי הקשה וכלי מקלדת.

המורים מגישים ומלווים את תלמידים לתחרויות נגינה שונות וכן לבחינת בגרות במוזיקה במסלול של 5 יח` לימוד.

לצד לימודי הנגינה נהנים התלמידים משיעורי תיאוריה ללא תשלום נוסף ומקונצרטים מוסברים ובמפגשים מוזיקליים המיועדים לתלמידים במחלקות הכלים השונות, התורמים לשיפור מיומנויות מוזיקליות והעמקה חווייתית בתחום.

אתר עמותת סחלבים עבר לאחרונה שדרוג כחלק מתהליך שיפור השירות ואף שולב בו לנוחיות התושבים, טופס אינטרנטי באמצעותו ניתן למלא בקשה לרישום ולשריין מקום לשנת הפעילות הקרובה.

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "חיזוק וטיפוח הקונסרבטוריון היה אחד היעדים המרכזיים ששמנו לעצמנו בשנת הפעילות החולפת ואני שמח שמרב יחד עם המעטפת המקצועית שהיא מקבלת בסחלבים מכניסה בקונסרבטוריון רוח מקצועית, משלבת תכניות חדשות וכלים חדשים לרווחת התלמידים. המבנה החדש של הקונסרבטוריון שיוקם בשכונת מורשת כבר נמצא בשלבי תכנון מתקדמים ואנו נמשיך להשקיע כדי לקדם אותו ואת התלמידים לקראת המעבר בעוד כשלוש שנים."

מנהלת הקונסרבטוריון, מרב אסקיו: "כחלק מההכנות לשנה החדשה ולצד שימור הפעילות הקיימת, עמלנו כדי לטפח ולפתח את הקונסרבטוריון, כאשר בין היתר דאגנו להרחיב את המגוון הכלי על ידי הפחתת מחירים של כלים נבחרים, להרחיב את הפעילות גם לגיל הרך ולפתוח מקהלה. אני מזמינה את התושבים להירשם ללימודי הנגינה ולהצטרף לעולם המופלא של המוזיקה."

לפרטים והרשמה – לחצו כאן לאתר סחלבים

תמונת המחשה. צילום: צ'ארלס יעקבתמונת המחשה. צילום: צ'ארלס יעקב


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד