מחזירים את התרבות לעיר

27/08/2020 ז' אלול תש"פ

בעקבות אישור המתווה של החזרת מופעי התרבות ע"י הממשלה, נערכת בימים אלה העירייה לתכנית אירועים לקראת סוף חודש אוגוסט וחודש ספטמבר. בעירייה מדגישים כי התכנית באישור משרד הבריאות, אך בהתאם לתקופה זו של חוסר וודאות, יתכנו שינויים בעקבות ההנחיות.

במרכזים המסחריים יתקיימו אירועים קטנים, שמעבר להנאה ובילוי, נועדו לחיזוק הקשר בין התושבים לעסקים ועידוד כוח הקנייה. מופעים אלו מותאמים להנחיות בכך שסגנונם הוא כשל מופעי רחוב אשר מטיילים בין העוברים ושבים, ואינם יוצרים התקהלות במוקד אחד.

המופעים יתקיימו בשבוע האחרון של חודש אוגוסט, 25.8.20 עד 31.8.20. ב-4.9.20 וב-11.9.20 יתקיימו המופעים המוסיקליים "מנגנים ברחוב" במרכזים המסחריים, במסגרת פרויקט של מפעל הפיס "תרבות פיס ברחוב".

גם בשדרת המע"ר יתקיימו אירועי תרבות, לאחר שהקורונה שיבשה את האירועים שהיו אמורים להתקיים בה, ויערכו בה שלושה מופעים מוסיקליים בסגנונות שונים ליד מתחמי האוכל בשדרה, ב-26.8.20.

לחצו כאן לתוכנית האירועים באתר העירייה

תוכנית האירועים מורכבת ודורשת תכנון רב בעיקר בפארק ענבה הכולל, הסדרת מקומות הישיבה באמפי הפארק עם המרווחים הנדרשים לשמירת מרחק על פי ההנחיות.
ההגעה למופעים שבפארק ולכלל המופעים המתוכננים בשאר המקומות (מלבד המע"ר והמרכזים המסחריים), תהיה כמובן ברישום מקוון מראש באתר העירייה. במופעים שבפארק ענבה יוכלו להיות עד 1,000 איש, בהתאם לאישור משרד הבריאות.

המופעים המתוכננים בפארק ענבה הם – מופעי בימות פיס עם כוכב הילדים הדוד חיים ולאחר מכן, הופעה של מוש בן ארי ב-2.9.20, להקת רוקוויל האהובה תופיע ב-5.9.20, מופע מזרח ומערב חזנות ופייטנות עם אמנים מקומיים, שי אברמסון, אודי אולמן, עמית סופר ושי ברק ב-24.9.20.

כמו כן, ייערכו מופעים קטנים יותר, באמפי עמק האלה עם להקת המחול "ורטיגו" ב-10.9.20, הצגות תיאטרון אורנה פורת לילדים יתקיימו באמפי עירוני ב' ב-14.9.20 עד 15.9.20. מופע סליחות לנשים באמפי עירוני ב' ב-16.9.20. כאמור, למופעים אלו תידרש הזמנת כרטיסים ומקום מראש.

את חופשת הקיץ נחתום באירוע דרייב אין ב-29.8.20 בחניון הסמוך לבניין העירייה ברחוב דם המכבים. הדרייב אין מיועד לעד 120 מכוניות אשר ייהנו מסרט הילדים "אסטריקס ושיקוי הקסמים" בשעה 20:00 ולאחר מכן בשעה 22:00 יוקרן מחזמר הנעורים "גריז", על מסך קולנוע ענק ממדים ואווירה נוסטלגית נעימה.

בגזרת הנוער, יתקיימו מספר אירועים– סטנדאפ לצעירים באמפי עירוני ב', בימים 30.8.20 ו-31.8.20.

גם בתקופת החגים צפויים להתקיים אירועים ברחבי העיר ועל כך יהיו פרסומים בהמשך, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

חיים ביבס, ראש העיר: "אנו שמחים על כך שהתרבות מפיחה חיים מחדש וחוזרת לאט ובזהירות אל עירנו. הנחיות משרד הבריאות משתנות כידוע בהתאם להתפשטות הנגיף, ואנו נעשה את ההתאמות הנדרשות במידת הצורך, כשבראש ובראשונה עומדת הבריאות והבטיחות של התושבים. אני מזמין אתכם לבוא וליהנות, תוך שמירה על ההנחיות, מהתכנית שהכנו עבורכם, ובהמשך אנו מקווים שאף נוכל להרחיבה עוד יותר ולמלא את העיר בצבע ועושר תרבותי כמו תמיד."

אלעד שמעונוביץ', מחזיק תיק התרבות: "העובדה שמודיעין מכבים רעות מוגדרת כעיר ירוקה מאפשרת לנו לקיים מספר אירועים לפי הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול. לצערנו, הקיץ הזה לא היה רגיל ומלא באירועים ופעילויות כמו כל שנה, אבל אנחנו רוצים לנצל את סופו ותקופת החגים כדי בכל זאת לתת קצת תרבות ונשמה לתושבי העיר, במיוחד בתקופה מורכבת כזו."

אלון שמידט, מנהל אגף תרבות ואירועים: "כשאומרים תרבות מדברים על בריאות לנפש וכל זאת בעקבות אישור המתווה של החזרת אירועי תרבות תחת כפת השמיים, אנו, באגף התרבות, נערכים בימים אלו לתכנית מגוונת שתיתן מענה לאוהבי התרבות במגוון תחומים, סגנונות ולכל הגילאים. חשוב להדגיש שיש לשמור ממ"ש על הכללים על מנת שנוכל לקיים אירועי תרבות בריאים וכמובן, ייתכנו שינויים בעקבות ההנחיות. אנו עושים את מירב המאמצים לספק לכם התושבים אירועים משמחים לסוף הקיץ ומאחלים שנת לימודים מוצלחת לתלמידים ולכל העוסקים במלאכה."

לחצו כאן להרשמה לדרייב אין - גריז

לחצו כאן להרשמה לדרייב אין - אסטריקס ושיקוי הקסמים

לחצו כאן לתוכנית האירועים באתר העירייה


קיץ במודיעין סנטרקיץ במודיעין סנטר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד