חוזרים למופעים בענבה

02/09/2020 י"ג אלול תש"פ

עדכון 2.9.20
לאחרונה התחלנו להחזיר, לאט, בזהירות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, את אירועי התרבות לעיר. ביום ראשון פרסמנו את הקישור לרישום למופעים עם אפשרות לסימון של 650 כרטיסים למופע בפארק ענבה, זאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

לשמחתנו, רבים מתושבים מיהרו להירשם ותוך 25 דקות מרגע פתיחת הרישום, אזלו הכרטיסים.

לצערנו, מספר רב של תושבים לא הצליחו להשיג את הכרטיסים.

אנו נפעל להרחיב את אירועי התרבות בעיר בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובינתיים נשדר מופעים בשידור חי בפייסבוק העירוני.

אירועי התרבות חזרו לעיר בשבוע שעבר, עם הדרייב אין ומופעי רחוב ססגוניים ומשמחים במרכזים המסחריים תוך שמירה על ההנחיות של משרד הבריאות.

הבחירה לפתוח את האירועים במרכזים המסחריים הייתה מתוך מטרה לחזק גם את העסקים המקומיים אשר נפגעו בעקבות משבר הקורונה.

עתה, ממשיך אגף תרבות ואירועים בשבוע השני של אירועי התרבות, ומחזיר את המופעים לפארק ענבה, שם יתקיימו השבוע מופעים מהנים, תוך היערכות רחבה בהתאם להנחיות, בדגש על שמירה של מרחקים ומקומות מסומנים באמפי הפארק.

בעירייה מדגישים כי יש להירשם מראש למופעים, אשר יהיו ללא תשלום, שכן יש מספר מקסימלי של אנשים לכל מופע, בהתאם לאישורי והנחיות משרד הבריאות. כמו כן, יועברו חלק מהאירועים בשידור חי בדף הפייסבוק של העירייה , לטובת תושבים אשר לא הספיקו להירשם או מעדיפים לצפות במופעים מביתם.

ביום רביעי 2.9.20 במסגרת פרויקט "בימות פיס" של מפעל הפיס יעלה על הבמה מוש בן ארי עם להקתו בערב קיצי שכולו מוסיקה, רגש ושמחה. במופע ינוגנו, בין היתר, הלהיטים- "הנה הוא בא", משא ומתן", "את", "שיר למעלות" ועוד. המופע ייערך בשעה 21:00.

למחרת, חמישי 3.9.20 יתקיים המופע של יהורם גאון, חתן פרס ישראל לזמר עברי. גאון, שחוגג יום הולדת 80 השנה, ישיר את השירים מכל הזמנים שהפכו לנכס צאן ברזל בארצנו יחד עם תזמורתו. זוהי הופעתו הראשונה של הזמר האהוב מאז התחיל משבר הקורונה. המופע יתחיל בשעה 20:30.

ביום שישי, 4.9.20 יערכו מופעים מוסיקליים במרכזים המסחריים, במסגרת יוזמה של מפעל הפיס. כך שבין הקניות והסידורים של יום שישי, יוכלו התושבים ליהנות ממופעים נעימים ואווירה מיוחדת. המופעים יתקיימו בשדרה הראשית במע"ר, שדרות דם המכבים, במרכז המסחרי בשדרות מנחם בגין, במודיעין סנטר, ברננים ובלב רעות.

השבוע ייחתם במוצ"ש 5.9.20 בפארק ענבה, עם להקת רוקוויל בערב שכולו מחוות לאגדות הרוק הענקיות: קווין, פינק פלויד, קולדפליי ועוד. מופע אנרגטי, סוחף ומלא אדרנלין עם תשעה מוזיקאים בביצועים מרגשים ונאמנים למקור של הלהיטים הכי גדולים. המופע יתחיל בשעה 20:30.

בשבוע לאחר מכן, ב-8.9.20 יופיע כוכב הילדים, הדוד חיים באמפי עירוני ב' בשעה 17:30. למחרת, 9.9.20 יופיע כוכב הילדים יובל המבולבל באמפי עירוני ב' בשעה 17:30.

אין צורך להירשם למופעים של המרכזים המסחריים.

הכניסה למופעים בפארק ענבה ואמפי עירוני ב' היא ללא תשלום אך ברישום מוקדם בלבד ומוגבלת בכמות הנכנסים למופע. לחצו כאן להרשמה לאירועים

בעירייה מבקשים כי תושבים שיזמינו כרטיסים ובסופו של דבר לא יוכלו להגיע יודיעו על כך במייל: einat_m@modiin.muni.il וזאת על מנת לאפשר לתושבים אחרים לצפות במופע.

יש להתעדכן כאן בלוח האירועים ובדף הפייסבוק העירוני על שינויים ועדכונים.

פארק ענבהפארק ענבה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד