פותחים שנה בספורט

02/09/2020 י"ג אלול תש"פ

כחלק מההיערכות לשנה החדשה ערכו בשבוע שעבר באגף הספורט כנס מפעילים וכנס למורים לחינוך גופני שעסק השנה, איך לא, בשילוב של החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי לשמירה על אורח חיים פעיל ובריא בזמן קורונה.

בכנסים, שהועברו ב-ZOOM הן למורים, והן למדריכים ולמאמנים, ניתנו כלים פרקטיים, שיעזרו להם לקדם ולטפח מצוינות בספורט גם בתקופת הקורונה, תוך שמירה על ההנחיות, למען בריאות המשתתפים.

בכנסים השתתפו יו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ, המפקחת על החינוך הגופני במחוז ירושלים במשרד החינוך, ענבל זלמנוביץ, מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר, מנהל אגף הספורט הנכנס, עדי דויטש ומנהלת אגף פנאי והעשרה בסחלבים, הדס יולס קדם.

כחלק מהתפיסה העירונית, ובמטרה לספק קשת רחבה של חוגי ספורט בתוך השכונות ובמרחק הליכה מהבית, כל בית ספר מהווה מוקד לפעילות ספורטיבית בשעות אחרי הצהריים. יותר מ-300 מאמנים ומדריכים, שאמונים על מערך ההדרכה בחוגי הספורט של סחלבים, ייפגשו את הילדים במהלך השנה בכל אחד ממתקני הספורט בעיר ויעבירו חוגים בענפי הספורט השונים. זאת תוך שמירה על הנחיות התו הסגול. במקביל נערכים באגף לחידוש הפעילות של הליגות העממיות בכדורסל ובכדורגל.

כחלק מההכנות לשנת הפעילות החדשה וכחלק מתוכנית עבודה רב שנתית, ביצע בתקופה האחרונה אגף מבני ציבור בעירייה, עבודות שדרוג במגרשי הספורט ברחבי העיר.

כדורסלכדורסל
מחולמחול

העבודות כללו את חידושם של המגרשים בפארק האקסטרים, ברחוב עמק זבולון, בבתי הספר אבני החושן ועמית ובימים הקרובים יושלמו העבודות גם במגרשים ברחוב עמק האלה. גם אולם הספורט של עירוני א' עבר שדרוג לאחרונה במהלכו הוחלף הפרקט, זאת בהמשך לעבודות להחלפת הכיסאות ביציע.

כמו כן בשבוע שעבר נפתח מגרש כדורגל חדש בפארק האקסטרים שישמש בין היתר את בית הספר לכדורגל עירוני מודיעין. בנוסף לעבודות אלה ייפתח בימים הקרובים גם מרכז קפוארה מיוחד בחדר הספח שבאולם עירוני ד'.

עם פתיחת השנה ייפתח גם אולם ספורט חדש בתיכון עירוני ה'. האולם שתוכנן כאולם נגיש לבעלי מוגבלויות יכלול פרקט, סלים, רשתות לכדורעף, כדוריד ובדמינטון ויכלול גם חדש ספח שישמש למחול והתעמלות.

חבר מועצת העיר ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "עם פתיחת שנת הלימודים החדשה אנו ערוכים להפעיל גם את מערך פעילויות הספורט במערכת החינוך העירונית, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. זאת מתוך מטרה לאפשר לילדי העיר לשמור על שגרה ספורטיבית ולשלב פעילות גופנית, התורמת לאורח חיים פעיל ובריא. אני מברך את עדי דויטש, מנהל אגף הספורט החדש על כניסתו לתפקיד ומזמין את ההורים לשלוח את הילדים לפעילות ספורטיבית וערכית באחת המסגרות שלנו."

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "שנת לימודים חדשה בפתח ואיתה שנה מלאה בפעילויות ספורטיביות, התרומות למשתתפים הן פיזית והן מנטלית. בכנסים שקיימנו השבוע עסקנו רבות במשמעויות של הקורונה ובהנחיות המחייבות של משרד הבריאות. המפעילים ערוכים לקלוט את המשתתפים ולהעביר פעילויות ספורט מגוונת תוך שמירה על בריאותם, בהתאם להנחיות. בהזדמנות זו אני רוצה לברך את מנהל אגף הספורט עדי דוטיש שנכנס לתפקיד ולהודות לאגף מבני ציבור בעירייה על הטיפול במתקני הספורט ברחבי העיר. מאחל לכולם שנה טובה, הצלחה ובריאות. "

חוגי סחלבים - למידע והרשמה לחצו כאן



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד