ביקוש גבוה לאירועים בעיר

03/09/2020 י"ד אלול תש"פ

ביום שני 31.8.20, פרסמה העירייה בדף הפייסבוק העירוני ואתר העירייה, כי היא ממשיכה להחזיר את אירועי התרבות לאט ובזהירות, כאשר השבוע יתקיימו מופעים ללא תשלום בפארק ענבה ואמפי עירוני ב'.

עקב ההנחיות של משרד הבריאות, הוקמה מערכת לרישום מראש למופעים, שכן כמות הקהל במופעים מצומצמת משמעותית. כך למשל, מדובר על כ- 650 כרטיסים למופע בפארק ענבה, בשל ההנחיות לשמירת מרחק כראוי וסימון מושבים.

בהקשר זה נדגיש, כי גם מקומות הישיבה על הדשא בוטלו, משיקולי בטיחות ושמירה על מרחק על פי ההנחיות.

לאחר כחצי שעה בלבד מרגע פתיחת הרישום, אזלו הכרטיסים על ידי התושבים, דבר שהעיד על הביקוש הגבוה במיוחד למופעים. בשורה משמחת, אך כמובן שגם מצערת עבור התושבים שלא הספיקו לשריין מקום.

המופעים ישודרו בשידור חי בדף הפייסבוק העירוני לטובת מי שלא הצליח לשריין השבוע מקום.

בנוסף, הוחלט באגף תרבות ואירועים להרחיב כבר השבוע את האירועים למען התושבים. ביום חמישי 3.9.20 יתקיים אירוע נוסף של הדרייב אין שהוכתר כמוצלח בשבוע שעבר. בשעה 20:00 יוקרן על מסך ענק, הסרט לילדים "תופסת מפלצות" מדובב לעברית. בשעה 22:00, המחזמר "מאמה מיה".

הדרייב אין מתקיים בחניון דם המכבים מול בניין העירייה. גם במופע זה, כמו שאר המופעים, מספר המקומות מוגבל בשל ההנחיות ויוכלו להשתתף עד 120 מכוניות ברישום מראש בלבד.

רישום לסרט "מאמה מיה"
רישום לסרט "תופסת מפלצות"

ביום שישי בבוקר 4.9.20, יתקיים אירוע תרבות פיס ברחוב משעה 11:00 עד השעה 13:00 בשדרה במרכז העיר, רחוב דם המכבים. בשדרה יופיעו: גל חבר – מופע עוד וקנון, הדס יעקובי – פסל חי "יצורה קוסמית" ולימור יצחייק עם מופע שירים "פרלה שלה אולדיז".

לנוער יתקיימו אירועים על פי גילאים: ברביעי 9.9.20 יתקיים מופע סטנד אפ עם שי יום טוב לתלמידי כיתות ז' לרגל כניסתם לחטיבת הביניים, בשעה 20:00 באמפי עירוני ב'. בהרשמה מראש כאן בקישור. מספר המקומות מוגבל!

ביום חמישי 10.9.20 יתקיים מופע סטנד אפ של יונתן ברק לתלמידי כיתות ט' ומעלה. בשעה 21:00 באמפי עירוני ב'. מספר המקומות מוגבל. בהרשמה מראש כאן בקישור


בעירייה מוסיפים כי השאיפה היא להרחיב עוד יותר את אירועי התרבות בעיר על מנת לאפשר לכמה שיותר תושבים ליהנות מהם בצל הקורונה ובמגבלות ההנחיות.

לעדכונים שוטפים - לחצו כאן ללוח האירועים

דרייב אין דרייב אין


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד