תתחדשו: פארק נופים

03/09/2020 י"ד אלול תש"פ

נפתח מקטע ראשון מהפארק המרכזי בשכונת נופים החדשה. מדובר על הפארק החמישי שמוקם בשכונה, והוא גם ישמש כפארק המרכזי שלה, כשהוא נושק לגשר נופים-ציפורים ברחוב יערות ישראל.

לכשיושלם יהיה שטחו של הפארק כ-30 דונם ואורכו יותר מחצי קילומטר. הפארק יכלול אלמנטים ייחודיים ומודרניים שתוכננו למען ילדי השכונה.

הפארק מהווה חלק נכבד מתנופת הפיתוח המרשימה של החברה הכלכלית לפיתוח בשכונה, אשר עד כה הקימה ארבעה פארקים על מנת לתת מענה לכל תושב שמתאכלס.
כיום, על אף שבשכונה התאכלסו כ-600 יחידות דיור בלבד המהוות כשליש מהשכונה, הפיתוח של הפארקים והכבישים נמשך במלוא העוצמה ככל שניתן להתקדם, ולצד הפארק החדש, נותרו עבודות אספלט רק בשלושה כבישים אחרונים בשכונה כולה. עבודות הפיתוח על פי החכ"ל צפויות להסתיים עד סוף השנה.

כאמור מקטע מן הפארק, המהווה מוקד מרכזי בשכונה, כבר נפתח בימים אלה ובו מתקני משחק מודרניים וחדשים בשטח של כדונם דשא סינטטי, הצללות, מתקני טיפוס, מגלשות, נדנדות, קרוסלה ועוד.

החברה הכלכלית ממשיכה בתנופת פיתוח הפארק במקטע שיכלול מתקני כושר בטבע בדומה למתקנים ב-431 שדרות יצחק רבין ומתקני אופניים אינטראקטיביים אשר יעניקו חוויה מיוחדת לרוכבים עם הקרנת מפת GIS אינטראקטיבית של מסלולים שונים בעיר כמו למשל דרך יאיר פרג או עמק החולה.

עוד אלמנט ייחודי שנבנה הוא מסלול בימבות לילדים, גם הוא חדשני עם דשא סינטטי עליו ציורים של מקומות בעיר ורמזורים.

בנוסף, ניצלה החכ"ל את אורכו של הפארק ותכננה ציר הליכה אינטראקטיבי עם סריקת קוד QR במכשירים הניידים, הכולל חידות על העיר, בדומה למסלול האינטראקטיבי בגבעת התיתורה המשודרגת.

בהמשך, מתוכנן בפארק גם יער מאכל עם עצי פרי וצמחי תבלין לרווחת התושבים, ומהחכ"ל נמסר כי צפויות עוד הפתעות ואלמנטים בפארק, מתוך החזון להקים דברים שונים ומיוחדים למען התושבים ויש למה לחכות.

חיים ביבס, ראש העיר: "הפארק המיוחד שהקמנו בשכונת נופים, מצטרף לעשרות פארקים וגנים ברחבי העיר, אותם אנו מטפחים לרווחת התושבים ובעיקר הילדים. בפארק הושקעו מחשבה ותכנון רבים, בכדי שיהווה מוקד משיכה לתושבים החדשים, שיוכלו יחד ליצור קהילה וליהנות ממתקנים ואלמנטים מתקדמים שכמותם טרם נראו בעיר. זהו חלק נכבד מהפיתוח הנרחב שאנו מבצעים בשכונה בכדי לספק איכות חיים גבוהה ואני מזמין את התושבים ליהנות ממנו".

הפארק המרכזי בשכונת נופים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד