מונה יועץ משפטי לעירייה

10/09/2020 כ"א אלול תש"פ

מינויו של היועץ המשפטי החדש לעיריית מודיעין מכבים רעות, אושר ביום רביעי 2.9.20 על ידי מועצת העיר. היועמ"ש החדש, עו"ד זאב גבאי, נבחר לאחר הליך מכרזי והוא מביא עימו ניסיון עשיר ורב שנים בתחום המשפטי בדגש על התחום המוניציפלי.

בתפקידו האחרון שימש גבאי כסגן בכיר ליועמ"ש בעיריית ירושלים במחלקת ייעוץ וחקיקה וניהל צוותים רבים. במסגרת תפקידו, היה אחראי על מתן ייעוץ משפטי לאגפים ולמינהלים בעירייה בנושאי תכנון ובניה, נכסים, דיני עבודה, חקיקה עירונית, ארנונה והיטלים, תאגידים עירוניים, חוזים ומכרזים ועוד.

עוד עסק בתפקיד זה בייעוץ וגיבוש חוות דעת משפטיות, ייצוג העירייה, ייזום וקידום חקיקה עירונית, הכנת תכניות עבודה בהתאם לצרכים העירוניים, התווית מדיניות בנושאים שונים, שיתופי פעולה עם משרדים ממשלתיים ועוד.

לפני תפקיד זה, שימש עו"ד גבאי כרשם בלשכת ההוצאה לפועל בירושלים. בתפקיד זה היה אחראי על החלטות שיפוטיות במאות תיקי הוצאה לפועל, קביעת הסדרים והגבלות לביצוע פסקי הדין, ניהול דיונים משפטיים, ביצוע חקירות ועוד.

עוד שימש בתפקידיו בעבר, כעו"ד בלשכה המשפטית בעיריית ירושלים ובמשרדים פרטיים.

עו"ד גבאי צפוי להיכנס לתפקידו לאחר החגים.

חיים ביבס, ראש העיר: "כישוריו וניסיונו המקצועי הרב של גבאי, הם שיובילו את המחלקה המשפטית האיכותית שלנו קדימה, תוך התמודדות עם האתגרים והמשימות הרבות שנדרשים אליהן במסגרת התפקיד. אני מאחל לעו"ד גבאי הצלחה רבה וברוכים הבאים לעיריית מודיעין מכבים רעות".

עו"ד זאב גבאי: "אני שמח ונרגש להתחיל את עבודתי כיועץ המשפטי של עיריית מודיעין מכבים רעות, שמשמשת מודל להצלחה ואני מודה לראש העירייה ולהנהלת העירייה על האמון ועל הזכות להיות חלק מהעירייה."

היועמש הנכנס זאב גבאי צילום: ג'קי לויהיועמש הנכנס זאב גבאי צילום: ג'קי לוי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד