מיכל ענבר-פרפרי הודיעה על סיום תפקידה

10/12/2020 כ"ד כסלו תשפ"א

מיכל ענבר פרפרי, ששימשה בשלוש השנים וחצי האחרונות מנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין הודיעה בשבוע שעבר, בישיבת הדירקטוריון של החברה כי תסיים את תפקידה בחודש ינואר הקרוב. ענבר-פרפרי תמשיך לתפקיד חדש בתחום המוניציפלי בעיר אחרת.

ענבר-פרפרי, מסיימת 12 שנים בהן מילאה תפקידים בעיריית מודיעין מכבים רעות. עד לבחירתה למנכ"לית החכ"ל בשנת 2016, הייתה כשמונה שנים וחצי בתפקיד משנה למנכ"ל עיריית מודיעין מכבים רעות, במהלכן שימשה גם כממלאת מקום יו"ר דירקטוריון מינהלת אופק.

במהלך שנות עבודתה בעירייה הייתה ענבר-פרפרי אמונה על ניהול וריכוז פעילות העירייה מול משרדי הממשלה השונים, היא ניהלה את תחום פיתוח התשתיות והפארקים בעיר, קידמה פרויקטים שונים בעיר, ובהם פיתוח תכנית מורשת עירונית, פיתוח פארק ענבה ועוד.

בשנים האחרונות, בתפקידה כמנכ"לית החכ"ל, הייתה ענבר פרפרי אחראית על שורה ארוכה של פרויקטים ברחבי העיר, ובראשם הקמת מרכז העסקים הראשי של העיר, שכונת נופים ושכונת מורשת. הקמת שכונות אלה כללו הקמת תשתיות, הקמת בתי ספר, גני ילדים, מועדוני נוער, בתי כנסת ועוד.

נציין כי כבר החל תהליך של איתור ופרסום מכרז לתפקיד מנכ"ל החכ"ל.

ראש העיר חיים ביבס: "במשך 12 שנים הייתה מיכל חלק בלתי נפרד מהעשייה ומפיתוח העיר. מיכל עשתה עבודה טובה ומקצועית וקידמה את המשך פיתוח העיר בתקופה לא פשוטה. אנו מודים לה ומברכים אותה על תפקידה החדש. אין ספק שקידום זה מראה על חזקתה ועוצמתה של העיר ולא פחות מכך על איכותם ומקצועיותם של עובדי העירייה והחברות העירוניות. בתקופה הקרובה נמשיך לפעול על מנת למצוא מחליף או מחליפה ראויים לניהול החכ"ל, שיוביל את המשך התפתחותה ושגשוגה."

מיכל ענבר פרפרי: "קיבלתי את ההודעה על המינוי לתפקיד החדש ברגשות מעורבים. מצד אחד בהתרגשות ושמחה גדולה, מכיוון שמדובר בקידום מקצועי ואתגר גדול מאוד בתפקיד חשוב. מהצד השני, אני מחוברת ואוהבת מאוד את העיר. אני מסיימת תקופה מדהימה בחיי המקצועיים ואני רוצה להודות לכל עמיתי לעבודה בעירייה ובחברה הכלכלית ובמיוחד לראש העיר, לחיים, על התמיכה והגיבוי לאורך השנים. זה לא מובן מאליו קיבלתי הזדמנות להתחיל פרויקט חדש ולמרות שאני מאוד אוהבת את מה שאני עושה אני לקחתי את ההזדמנות בתפקיד החדש ונרגשת מאוד לקראתו."

מיכל ענבר פרפרי צילום יולי יודוביץמיכל ענבר פרפרי צילום יולי יודוביץ


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד