ילד.טבע.עיר

11/02/2021 כ"ט שבט תשפ"א

אחד הדברים שהתקופה הזו מבליטה יותר מכל, הוא הצורך המשמעותי בטבע ובמרחב שמחוץ לבית. גם אם זו רק הליכה במרחק של קילומטר בלבד מהבית, הטבע נמצא שם בחוץ, יפה, מוערך ובולט מאי פעם וזו ההזדמנות להצטרף לתחרות הצילום האהובה "ילד.טבע.עיר".

התחרות העירונית, תתקיים זו השנה החמישית בהובלת העירייה בשיתוף עם החברה להגנת הטבע , והיא מיועדת לתלמידים החל מכיתה א' ועד י"ב, אשר מוזמנים לתעד את הטבע שלהם בצילום מיוחד מנקודת מבטם. כך שהתחרות מעודדת סקרנות, פליאה והתבוננות בשילוב הייחודי של טבע ועיר, ויש לא מעט כאלה במודיעין מכבים רעות.

כל תלמיד ותלמידה יוכלו לשלוח צילום אחד, הטוב ביותר מבחינתם, למחנכת הכיתה בבית הספר או באופן פרטי לכתובת המייל pic4modiin@gmail.com עם ציון שם התלמיד, כיתה ובית הספר.

את התמונות ניתן לשלוח עד לתאריך 9.3.21. לחצו כאן לתקנון התחרות

התמונות שיבחרו לשלב הסופי, על ידי ועדת ההיגוי של התחרות, יעלו באמצע חודש מרץ, להצבעת התושבים כאן באתר העירייה.

ועדת ההיגוי כוללת נציגי עירייה ונציגים מהחברה להגנת הטבע, אשר בוחנת את הצילומים על פי קריטריונים שונים, בין היתר, של קומפוזיציה וייצוג צמחים או בעלי חיים.

מהחברה להגנת הטבע נמסר כי הפרס למקום הראשון בקטגוריית בתי הספר היסודיים הוא טיול כיתתי, ובקטגוריית העל יסודי סדנת צילום בטבע בטלפון הסלולארי.

בשנה שעברה, זכה במקום הראשון בקטגוריית בתי הספר היסודיים, עומר סין מליה מכיתה ב' בבית הספר "שיבולים". בקטגוריית בתי הספר העל יסודיים, זכתה ליאורה קרני, תלמידת כיתה י' מבית הספר עירוני ב'. זאת לאחר אלפי הצבעות של תושבים אשר לקחו חלק פעיל גם בתקופת הקורונה.

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: "אנו ממשיכים גם השנה, בשיתוף פעולה עם החברה להגנת הטבע, במסורת המבורכת של תחרות הצילום ילד טבע עיר. אין ספק שלתחרות השנה יש משמעות מיוחדת על רקע השנה המטורפת שעברנו. הקורונה הגבירה בנפלאות הטבע את חשיבותה בשמירה על הבריאות, והגבירה את החשיבות שאנחנו רואים בחיי העיר בקהילה עוטפת ומחבקת. אני מזמין את כל התלמידים, בכל הגילאים, לצאת אל הטבע ולהנציח בתמונות את החיבור המיוחד שיש לנו במודיעין מכבים רעות בין הטבע לעיר."

אביטל יוגב, מנהלת קהילת החברה להגנת הטבע מודיעין והסביבה: "התחרות יוצאת לדרך זו הפעם החמישית. השנה, עוד יותר מתמיד, כשברור לנו כמה טבע עירוני ליד הבית חיוני לבריאות הפיזית והנפשית שלנו, זה הזמן לעודד את הילדים לצאת החוצה, להתבונן, להתפעל ולצלם את נפלאות הבריאה".

כלניות בפארק עמק החולהכלניות בפארק עמק החולה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד