מאות רצים ורצות במרוץ הלילה

26/04/2021 י"ד אייר תשפ"א

ביום חמישי האחרון (22.4.21) הוזנק מרוץ הלילה הראשון של מודיעין מכבים רעות. מאות רצים ורצות השתתפו במרוץ ונהנו משלושה מסלולי ריצה אורבניים וחווייתיים לאורכו של מרכז העיר החדש.

בשעות הערב המאוחרות התכנסו יותר מ-800 רצים בעלי תו ירוק על קו הזינוק בכניסה למע"ר ובתום מסיבת חימום אנרגטית הוזנק המקצה הראשון, מקצה עממי של 1,200 מטרים. אחריו הוזנקו שני מקצים תחרותיים של 2.5 ק"מ ו-5 ק"מ.

בנקודות הזינוק והסיום וכן לאורך המסלול הוצבה תאורה צבעונית מתחלפת, תותחי אולטרה, בועות סבון, מייצגי אור מוזיקליים חיים ואפקטים חווייתיים נוספים שתרמו רבות לפן החווייתי של המרוץ והפכו אותו מריצה בשדרה היפה של המע"ר לחגיגה של ממש. בנוסף, הרכב מקומי מהקונסרבטוריון העירוני בעמותת סחלבים שהוצב במרכז השדרה הוסיף קצב לריצה כשניגן לרצים בשני הכיוונים.

את המרוץ הפיקו אגף הספורט העירוני בשיתוף אגף תרבות ואירועים, עמותת סחלבים ועירוני מודיעין כאשר הריצה, נוהלה על ידי חברת ריל-טיימינג, שהפעילה מערכת ממוחשבת שסקרה את התוצאות האישיות של כל הרצים לפי מקצים וקטגוריות גיל.

המקצה התחרותי הראשון היה של 2.5 ק"מ והוא הוזנק על ידי ראש העיר, חיים ביבס. במקום הראשון במקצה זה זכה אביב פרידמן שסיים את המסלול תוך 8 דקות ו-45 שניות בלבד. את המקום השני, בהפרש של 18 שניות בלבד, לקח איתן גאר בתוצאה 09:12. את המקום השלישי על הפודיום תפס ניר פינק שסיים את המקצה תוך 9 דקות ו-45 שניות.

בקרב הנשים הייתה זו דינה גולן שסיימה את המקצה במקום הראשון תוך 11 דקות ו-45 שניות. את המקום השני תפסה אילנה גוטמן שסיימה את המקצה תוך 12 דקות ו-11 שניות. במקום השלישי זכתה דפנה רון שהגיע בהפרש של דקה אחת.

המקצה התחרותי הגדול ביותר היה מקצה ה-5 ק"מ שכלל מאות רצים ורצות. רועי יעבץ זכה במקום הראשון הכללי לאחר שסיים את המקצה בזמן הקצר ביותר, תוך 18 דקות ו-28 שניות בלבד. כעשר שניות אחריו הגיע יובל קרא שזכה במקום השני כשסיים את הריצה תוך 18 דקות ו-39 שניות. בהפרש של שניות בודדות, תפס רואי שביל את המקום השלישי, שסיים בזמן מכובד של 18 דקות ו-42 שניות.

בקרב הנשים הייתה זו ציפי דנינו שזכתה במקום הראשון לאחר שגמעה 5 ק"מ ב-21 דקות ו-3 שניות. את המקום השני תפסה עמית בר שסיימה את המקצה תוך 23 דקות ו-20 שניות. קרין שפרמן שהגיעה 20 שניות בלבד אחרי בר זכתה במקום השלישי.

מרוץ הלילה מהווה את יריית הפתיחה לאירועי שבוע הספורט שיתקיימו בעיר ויכללו משחקי כדורסל ביום שני 26.4.21 בתיכון מו"ר ובעירוני ג', הפעלת ספורט פתוחה לתושבים בעלי תו ירוק שתתקיים ביום שלישי 27.4.21 משעה 18:30 באמפי פארק עמק האלה בהנחיית אורית דביר. פרטים נוספים על שבוע הספורט כאן בלוח האירועים

ראש העיר, חיים ביבס: "אחרי שנה שבמהלכה רצנו, בעיקר לבד חזרנו לרוץ ביחד. האירוע בסוף השבוע שעבר הוא רק הפתיחה של אירועי הספורט, התרבות והפנאי שאנו מתכננים לתושבי העיר בשנה הקרובה."

סגן ראש העיר ויו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח: "אחרי שנה כל כך מאתגרת היה כיף לחזור ולראות מאות רצים ורצות על קו הזינוק של מרוץ הלילה הראשון של העיר, נהנים מריצה אורבנית חווייתית במע"ר. כל הכבוד לרצים שהגיעו למקומות הראשונים והערכה רבה לצוות אגף הספורט ולעיד דויטש העומד בראשו על ההפקה המוצלחת של המרוץ."

המשנה לראש העיר, מחזיק תיק הספורט ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "מרוץ הלילה הראשון של העיר היה מוצלח מאוד וסיפק לרצים ולרצות אירוע ספורטיבי וחווייתי עם אווירה מעולה אחרי תקופה ארוכה כמעט ללא אירועים. תודה לעובדי אגף הספורט וסחלבים על ארגון מרוץ הלילה שיהפוך למסורת ספורטיבית בעיר."

מרוץ הלילה. צילום: חורחה נובומינסקימרוץ הלילה. צילום: חורחה נובומינסקי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד