הזוכים בתחרות הצילום

10/05/2021 כ"ח אייר תשפ"א

זוהי השנה החמישית שבה נערכת תחרות הצילום "ילד.טבע.עיר" ביוזמת העירייה והחברה להגנת הטבע. התחרות מאפשרת לילדים ובני נוער לגלות ולהתבונן על הטבע הקרוב לביתם, לצלם, כל אחד מנקודת מבטו, רגע קסום של נוף, חיות וצומח לצד אלמנטים של עירוניות.

כמו בכל שנה, הבחירה בין הצילומים היפהפיים של תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר הייתה קשה, אך לבסוף התושבים הכריעו בהצבעה באתר העירייה.

במקום הראשון בתחרות הצילום "ילד.טבע.עיר" זכו שני תלמידים: זהר יאיר, תלמיד כיתה א' מביה"ס שיבולים וארטמיס ארקוש תלמיד כיתה ו' מביה"ס רמון. במקום השלישי זכה סהר יאיר מכיתה ד' בביה"ס שיבולים. השלושה זכו במרבית הקולות של תושבי העיר שהצביעו באתר העירייה לאחר שהתרשמו מעשרת הצילומים שעלו לגמר.

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: "ברכות לזוכי התחרות ולכל התלמידים שהתמודדו ושלחו לנו את צילומיהם היפים אשר הוכיחו מעל לכל ספק דרך עדשת המצלמה, שיש לנו עיר מיוחדת, שניחנה בטבע מרהיב קרוב לבית, אוצר שמעט מאוד ערים יכולות להתפאר בו כך. אחרי השנה המאתגרת שעברנו, הטבע מקבל עוד יותר משמעות והערכה בחשיבות השמירה עליו, בהתבוננות ובפליאה של מה שיש לנו ליד הבית אשר תמיד מרחיבה את הלב. נתראה בשנה הבאה בתקווה לימים טובים יותר ושגרה מבורכת".

אביטל יוגב, מנהלת קהילת מודיעין והסביבה בחברה להגנת הטבע: "ילדי מודיעין מכבים רעות זכו לגדול בעיר בה הטבע נמצא ממש מחוץ לבית, או מקסימום במרחק כמה דקות הליכה. מטרת התחרות היא לעודד את הילדים להתנתק מהמסכים, לצאת, להתבונן ולהתפעל מהיופי שנמצא סביבם. שמחנו לראות השנה כ"כ הרבה רגעים מיוחדים של טבע, אותם קלטו הילדים בעין המצלמה. ברכות לזוכים!".

ארטמיס ארקוש בית ספר רמון. מקום ראשון ילד טבע עירארטמיס ארקוש בית ספר רמון. מקום ראשון ילד טבע עיר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד