עדכון יומי 13.5.21

17/05/2021 ו' סיון תשפ"א

ראש העיר, חיים ביבס, קיים לפני זמן קצר הערכת מצב עם נציגים מהנהלת העיר, בה דנו בהמשך היערכות העירייה בעקבות ההסלמה בדרום.
גם מחר, יום שישי 14.5.21 ובהתאם להנחיית פיקוד העורף, לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך והלימודים בכל שכבות הגיל יתקיימו מהבית באמצעות הזום.

ראש העיר הנחה את גורמי העירייה שלא להפעיל, החל מהיום, 12.5.21, ועד להודעה החדשה, את פארק המים העירוני והבריכה העירונית. פארק ענבה יהיה סגור לקהל. כל אירועי התרבות העירוניים בוטלו ויידחו למועד אחר. כמו כן, לא תתקיים בעיר פעילות במערך החוגים של עמותת סחלבים ועירוני מודיעין ולא יתקיימו שיעורים בקונסרבטוריון העירוני.

החל מיום חמישי 13.5.21, לא תתקיים קבלת קהל בעירייה, לרבות אגפי החינוך, ההנדסה והשירות הווטרינרי. במחלקת הגבייה יינתן שירות טלפוני בלבד. לשכת רשות האוכלוסין וההגירה של משרד הפנים תהיה גם היא סגורה לקהל.

רשת הספריות הציבוריות, מרכז הספורט העירוני, פארק הנופש והספורט, המרכז הרב תחומי, מרכז הצעירים "יודה" והיכל התרבות מודיעין, יהיו סגורים עד להודעה חדשה.

אגף השירותים החברתיים, הפועל במתכונת חירום, יהיה פתוח לקבלת קהל.

שירותים רבים ניתן לבצע בקליק מן הבית, באופן מקוון באתר העירייה. וכן, במענה טלפוני על פי האגף המבוקש שפרטיו נמצאים באתר העירייה.

ראש העיר, חיים ביבס: "תושבות ותושבים יקרים, אני שב וקורא לכל אחת ואחד מכם, אנא פעלו באחריות והישמעו להנחיות פיקוד העורף. בעת אזעקה היכנסו למרחב המוגן ותשהו בו 10 דקות. המוקד העירוני המשודרג, עומד לרשותכם כל יום כל היום. אני מאחל לכל תושבי העיר ערב שקט ולילה רגוע".

עדכון יומי 13.5.21


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד